sensasjonelt..med kanel..

KANEL OG SITRON!

 

En kopp for dagen 🙂

 

 

Jeg har brukt sitron og vann mye- men nå tilsetter jeg også kanel 😀

Koker opp vannet og blander med saft fra halv sitron og 1-2 tsj kanel 😊

Så får vi se da – om det også har noen effekt på magefettet 😀

 

Redusere leddsmerter med kanel og sitron
Vektnedgang med kanel og sitron

 

Om du klikker i lenken i overskrifta – kommer du inn til mer informasjon ang effekt av sitron og kanel 🙂

 

 

Og nå har jeg tatt dette i FIRE dager – og kanskje er det allerede effekt eller det kommer effekt?
Jeg skal gjøre dette to dager i uka fremover – om jeg husker det 😀
Så får jeg se…

Kanskje blir det mindre leddsmerter?
Kanskje blir et vektnedgang (et par tre kilo hadde vært greit )

Må jo også tenke på hva jeg spiser utenom.
Prøve å drikke denne drikken 30 minutter før middag.
Ikke spise for mye og tenke over hva jeg dytter i meg.
Jeg spiser svært lite søtsaker (sukker trigger betennelser i kroppen)  – prøver å holde det på et minimalt nivå 🙂

 

 

Trua må en ha!

 

 

#helse #kanelogsitron #magefett #sitron #sitronvannogkanel #effekt #leddsmerter #helsegevinst

12 kommentarer
      1. Sunt er det okke som 🙂 Må passe vekta og hva jeg putter i meg uansett… så det får kanskje bli med trua 😀 Men sitron og kanel hver for seg er jo også sunt så 😀 klem

    1. Jeg puttet i meg mye kanel tidligere. Leste da at det er noe i kanel man ikke skal ha for mye av. Husker ikke hvor, eller hvorfor, men gikk over til å kjøpe kanel på helsekost i stedet for “butikkanel”.

    2. Ja, det gjelder å ha trua. Jeg spiser ofte kanel på grøten, og sitron er bra mot urinveisinfeksjoner. Men om det hjelper mot vekta??? Ja, si det. Om man legger om maten samtidig, så er det kanskje ikke lett å vite hva som hjalp??? Men samme det. Litt kanel og sitron er jo godt. Klemsiklem og lykke til 🙂

    3. Hmm..skal bli spennende å se om det fungerer, ja 🤔😊 Har også vært borti at det å spise for mye kanel kan være skadelig – men seriøst.. i mitt hode er det dette med sunn fornuft også, da.. det er jo stor forskjell på å 1 ts eller 2 noen ganger i uka, kontra 1/2 pakke for dag, liksom..
      Krysser i alle fall fingre og tær for at du får den ønska virkninga ❤

      1. hehehe jeg tror det mer eller mindre heller tilbake til BARE sitronvann 🙂 For mye dill med den kanelen 🙂 Sitronvann er bra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg