siste dagen i juni…

30. JUNI

 

Tenk på det da – siste dagen i juni!

Og man sier det om og om igjen – tiden går for fort…..

Et lite tilbakeblikk til denne dato på blogg:

30. juni 2015 INNE I MITT HODE

30. juni 2016 RUSLE

30. juni 2016 FOR ALLTID

30. juni 2017 BLIKKET

30. juni 2018 SUPERDUPER

30. juni 2018 MINE DIKT

30. juni 2019 MIN FAVORITTDAG

30. juni 2019 MELLOM BYGENE

30. juni 2019 ETTERMIDDAG OG DET ER OPPLETT

30. juni 2020  ORD PÅ Y

30. juni 2020 PÅ VEG

 

 

EN LITEN TUR I BYGDA OG OPPOVER I FJELLET –
DEI SMÅ SKRITT – FREMOVER DET GÅR – 
TÅLMODIGHET OG ET SKRITT AV GANGEN
OG MAN KOMMER SEG I MÅL

Fint å gå mot,  og gjennom skog….


Det dukker opp ansikter her og der…

 

 

Det er godt det er vind så slipper det å bli så varmt for oss 😀

 

 

Og jeg elsker denne turbuksa jeg fikk av mi gode venninne, Laila 😀
Herlige farger, passform og stoff!
HELDIGE MEG!


Og gode sko!
#Salomonsko for både asfalt og ulendt terreng 😀

#moveon

 

 


Turene er ikke så lange om dagen….
Høyre fot krever sitt….
Og det er rart med det, når man må fokusere på bevegelse og plassering og dette med “å kjenne” at foten treffer bakken….
Vi finner nok ut av det en dag… men jeg tror det kommer fra korsryggen… det er mine tanker da…
Ut og gå – trene og vedlikeholde er uansett kjempeviktig!
Så er det dette å akseptere at de planlagte ting som telting og tusenmeterstopper – de må ligge på hylla og vente….
En dag… 🙂

#mestringsfølelse

 

Der fremme kan du se “storeskogen” og vi har nettopp passert “lisjeskogen”…
Og her er “storesteinen”
Merker/navn jeg har vokst opp med… Og om man skulle gå forbi storeskogen så var det evigheter å gå når man var små…
I dag er ikke storeskogen så stor….  🙂

Bygda!

Vi er fremme ved “storeskogen” og her tar jeg av ned til venstre.
Klarer ikke og tør heller ikke, gå lenger…..
Kroppen sier ifra…

 

 

Det er så godt å komme seg ut å gå – uansett lengde på turen 🙂

Tilbakeblikk på det som har vært – mestring inn i dagen og sola som fortsatt skinner på en vakker blå himmel 🙂

 

LIVET ER HERLIG!

 

#fjelltid #utetid #hundenLeia #utpåturaldrisur #tålmodighet #fotoglede #turglede #liveterherlig #ansiktisten #naturenskunstverk

10 kommentarer
    1. Ja sommeren fyker av gårde den altså… Superfine bilder igjen.. Godt du kommer deg ut og får litt bevegelse selv om plagene stopper deg fra å gå så langt som du ønsker.. Fin sommer videre <3

      1. Tusen takk annebe 🙂 Ja det er det med å ikke stille de store krava…. når man er vant til å ta det “nesten som en selvfølge” å kunne gå de høyeste topper … 🙂 klem

    2. Så mange koselige motiver, Mette 🙂 og det første ansiktet var så snilt…. jeg har to MoveOn-bukser – kjempefornøyd med dem! God klem <3

    3. små turer er gode turer ,godt å være ute og bevege seg uansett ,nesten da :=) noe har klikka over ene hoftekammen min nå i kveld ,så det ble plutselig vondt å gå ,hmm men jeg skal ta røntgen av hoftene neste uke .
      Telt har jeg sluttet med ,har fått smaken på bobil og da frister ikke telt lengre ,litt forfina dame blitt hi hi ,masse god bedring ,håper det retter seg snart ,du har slitt en stund nå

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg