siste sommerdagen….

31. august 2020
Siste sommerdagen dette året!

 

Høres kanskje litt dramatisk ut, men, det er jo realiteten dette.
August er nesten omme.

Hva skjedde 31. august årene før?
På bloggen har jeg delt DISSE innleggene:

 

31. august 2015

31. august 2016

31. august 2016

31. august 2017

31. august 2017

31. august 2018

30. august 2019

30. august 2019

 

Det er litt godt, litt rart, litt sårt og litt artig å se tilbake på hva som ligger tilbake i tid.
Ting man har lagt bak seg.
Åh var det den dagen det ja…….
Gode minner, vonde minner, herlige fjellturer, bare det å være i dagen-dagen osv.

Vi er heldige – ikke sant?

Fordi vi ER her!

31 august 2020 er her med sol fra blå himmel.
Det ser ut til å bli en flott siste sommerdagen.

Så er vi klar – iallefall er jeg det – til å ta imot høsten og alt det vakre som følger den.
Årstidene – de er vakre på hver sin måte.
Men nå kommer min favoritt-årstid.
Det finnes ikke mye vakrere enn når naturen eksploderer i de vakreste fargene – bare viser oss hva den er god for – etter en varm og vakker sommer med alt den har gitt av spektakulære pasteller og klare farger.

Høsten er spesiell.
Mørket kommer snikende – dugget som ligger der om morgenen – den klare luften.
Det er jo egentlig bare å glede seg vel?

Tenne lys inne og kjenne på den gode lunheten.

Vi er heldige tenker jeg <3

Ha en fin sistedagen i august!

 

 

#sistedageniaugust #sistesommerdagen #31august2020 #31august #tilbakeblikkpåaugustårenefør #sommerenerover

14 kommentarer
    1. ja det er siste sommerdag,livet ruller og går akkurat som årtidene,det er det som er så deilig,årstidene ,om vi kunn hadde sommer hadde vi ikke hatt noe å se frem til :=) jeg liker høsten,luften blir så klar og ren,iallefall på bygda,dagen min skal tilbringes i Volda,har lege time kl 13 og etterpå kan jeg trakke i butikker til mannen er ferdig på jobben :=) ha en fin dag da

    2. Ja, det er rart å tenke på at sommermånedene er over for denne gang og minnes tidligere år. Jeg liker også høsten med den friske luften og alle fargene, selv om det er vemodig å si takk for i sommer. Men vi går på med friskt mot høsten. Klemsiklem 🙂

    3. Fint å kunne avslutte sommeren med en fin dag. Sol her også. Det er godt å kunne glede seg over dagene, vare glad i de som var og de som kommer. Dager på godt og vondt. Nyt siste sommerdagen <3.

    4. Jeg er ikke klar til å ta imot høsten enda, men jeg må jo, så da blir det jo sånn. Håper at høsten får mange vakre soldager. Og litt ruskevær også. Koselig når vinden river utenfor, mens vi inne sitter lunt og godt med tente lys om kvelden 🙂
      Ha en fin siste augustdag du også 🙂 Klem ♥

    5. Ja nå er det straks høst..igjen. Håper på mye finvær for da er det ok med høsten.. Vakre bilder her og flotte kjolebilder i forrige innlegg.. tipp topp ! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg