bomull

TORSDAG

Og dagen starter tidlig med legebesĂžk.
En kontroll og oppfĂžlging pga rygg.

SĂ„ er det hjem og lufte hund

Ta pÄ seg andre klÊr, mÞte familie, og sÄ til kapellet i kirka for begravelse.

SÄ ble det slik at det blei jeg som 
sa noe pÄ vegne av kusiner og fettere pÄ morssiden av familien.

Til vÄr kjÊre fetter, Andre Joakim <3

Og noe av det som var i det jeg sa, var
sangen av BjÞrn EidsvÄg.


En flott og god stund i kapellet.

 


SÄ blir det en kopp kaffe og et kakestykke pÄ Madelynn etterpÄ, med denne flotte kusina, tante Flora og onkel Oddvar.
Der var flere fra familien sÄ det blei ei kjekke stund etter begravelsen.

SĂ„ er det full fart hjem, for meg, skifte sko, og putte Leia i bilen og kjĂžre.
Hun skal pÄ kennel en uke nÄ, fordi jeg og moderen skal pÄ en tur.
Derfor blir det litt stilt her en ukes tid fremover 😀

Rakk akkurat IKKE fergen fra Årvik til Koparnes.
For jeg mĂ„ ta ferge og kjĂžre til SYVDEN – der kennelen er.
 


Og nÄr man ikke rekker fergen, mÄ man gÄ en tur.
Godt Ă„ lufte hodet for tanker fra dagen.
Mange inntrykk.


Ferga pÄ veg over til andre siden.

 


Jeg er pÄ SKREDESTRANDA stÄr det pÄ et skilt nÄr jeg rusler rundt her.
Leia som ikke liker Ă„ kjĂžre bil, har kastet opp bittelitt.
Og hun er glad for tur ute i frisk luft.


Et gammelt hut.
SĂ„ ikke ut til at noen bor der nÄ   .


 


SÄ ser jeg at fergen har snudd og pÄ veg tilbake.
Da er det bare Ă„ rusle tilbake til bilen.

 


Oppe midt i bildet ligger kennelen.
TVERBERGET kennel.
Det er fint der.
Og Leia ser ut til Ă„ trives her og det er jeg glad for.
Flinke de som driver stedet.
Dette er i enden av en dal.

 


SÄ sitter jeg og venter pÄ ferge i retur.
Liker ikke Ă„ reise fra Leia



Eller levere henne fra meg pÄ kennel.
Men det mÄ en av og til.
Og hun har det bra.
Det er nok noe jeg bare mĂ„ lĂŠre meg 🙂

Akkurat nÄ har jeg vÊrt innom moderen, og vi har avtalt avreise-tidspunkt for morgendagen.
Vi er slitne alle mann etter dager med sÄ forskjellig.
Jeg har bomull i hodet.
Det er litt slik tomt

.
Og jeg vet egentlig ikke hva kofferten inneholder
.

SĂ„ dere – vi skrives etter hvert!

 

 

 

 

#kennel #syvde #ferge #fotografering #gamlehus #kusiner #selfie #snapchat #torsdag #blogg #egser #bomull

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg