små spirer, som barn..

 

TOMATER OG SOLSIKKER

 

Ja det blir jo det… disse små spirene som vokser og vokser nå 🙂
Da blir de barna mine, som jeg passer på!

Og nå har jeg plantet de om så de får litt større plass.
Og i den prosessen var det mange spirer som gjekk fløyten for å si det mildt, men akkurat disse har klart seg enn så lenge.
Tomater i rødt og gult og … for det var tre farger…
Også solsikke da 🙂
Ja, noe blir det, i allefall av tomatplanter, men HVA er ikke sagt ennå 🙂

 

Spennende er det uansett å så frø og se det spire!

 

#tomater #så #spire

8 kommentarer
    1. tomatplantene må du potte om en gang til ,når du potter dem om skal dei så dypt ned i jorden att du kniper av dei to aller første bladene som kom og så dekker du så høgt med jord ,da dannes det røtter langst hele stilken og du får kraftigere og mer robuste planter og bare en i hver potte

      1. Ja jeg leste noe om det – og skal prøve huske dette med å ta av de første blada og plante de godt ned i jorda 🙂 Har allerede skrenket inn på de – for trenger ikke mange 😀 Tusen takk for tips 🙂 Mulig jeg spør senere også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg