som dagene går…


Hjørungfjorden

 

Helgen har rast avgårde…
Med koselig besøk fra tigerstaden og sommer på toppen av det,
så kan det vel ikke bli bedre 😀

Vi må prøve å la tankene flyte på det positive og gode så lenge det er mulig

Gripe dagen rett og slett

Søndagen var vakker og det blei båttur – mandagen var like vakker og det blei fottur 😀

Til Trandal, Bjørke
Så huset til Connie (Fruensvilje) i det fjerne, og kanskje var hun der i grønsakshagen og styra på…., Øye søndag, og Golleneset fyr mandag

 

Vi er i land på
Trandal


Fint å komme til Trandal – få god servering – og nyte utsikten
Reia (huska) er obligatorisk 😀

 

Så siger vi oss mot
Bjørke

 

Bjørke

 

Øye

Det er bare så vakkert her!

Til vi sees…

 


Til høyre i bildet ser du toppen SAKSA  som jeg har vært på hele FIRE ganger

Saksa 2016 i godt lag med Susann

Saksa september 2016 i godt lag med Torill

Saksa 2019 i godt lag med kusine Irene

Saksa 2020 i godt lag med Tove

 


Midt i bildet troner den majestetiske SLOGEN
Og der har jeg vært EN gang

August 2016 til Slogen i godt lag med tantejente Veronika

 

Jeg elsker å komme meg opp på en tusenmeters-topp!
Drømmen er å gjøre det igjen!
På andre tusenmeter-topper jeg IKKE har vært på 😀

Så suser vi oss hjemover
En varde i nærheten av en foss… det går ingen vei dit….

Mandag og
Golleneset fyr

Spreke mamma/mormor som klarte turen igjen!


Så var det den fuglen til slutt…. 🙂
Vet ikke hvilken sort det er…

Nye dager og nye muligheter er i sikte!

Stå deg vel

6 kommentarer

Siste innlegg