som dagene gĂĽr

 

Som dagene gĂĽr og vi med de,
har helgen vĂŚrt sommerlig og fin
Søndagen opprant med sykkeltur til vakre Flø.
Og jeg hadde aldri i verden klart den sykkelturen om det ikke var for at C har investert i EL-sykkler.
Sta som et esel vil jeg jo egentlig ikke bruke El-biten – det er nederlag… med, det er bare å bite i det, om jeg vil sykle. Og føttene må man bruke uansett. Det er jo ingen moped! Så, ja takk til hjelpemidler!
Etterpå blei det vaffelsteking til familiebesøk – og vaflene blei aldeles nyyydelige!
Tradisjonen tro, stupte jeg til køys ved passert 22.30
Oppe tidlig hver eneste dag, og fyller dagene med små og større gleder gjør en sliten i kropp og hode 😀
I allefall er det slik med meg!

 

 

 

 

 


Besøk av søskebarn Jon Emil og Ritu og mamma 🙂
Veldig koselig!


Mamma 🙂

 

God ny uke til deg der ute!

6 kommentarer
    1. Så koselig 😍 Ikke noe nederlag med el sykkel. Vi har det også, og mange bruker det som er friske til og med. Så det er et fint fremgangsmiddel, og gjør at vi kommer lenger enn å bare gå.
      Nå har ikke vi brukt dem mye enda, men håper på mye finvær når feriefolket har reist og det er mindre trafikk på veien. Kos deg med sykkel og familie ❤️

      1. Tusen takk!
        Ja det er jo det, akkurat… med den trafikken… men her er en del sykkelstier – sĂĽ det gĂĽr bra 🙂 Ellers bare stopper jeg om det blir mye trafikk 😀

    2. Bare fint med elsykkel, da! Jeg har en, jeg også, og den tar meg til steder jeg aldri ville ha syklet ellers! 😀

    3. SĂĽ koselig fuglebad – det likte jeg! El-sykkel er kjekt, jeg driver og vurderer det….. har gjort det ei stund….! Til ĂĽ ha med i bobilen ogsĂĽ! Stas med besøk, og vafler er deilig da! Syns du holder ut skikkelig lenge om kvelden, jeg – hihi…. her blir ikke klokka mer enn 22…… 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg