svimar snart av…

 

 

No er det like før
Det eg har grua meg til så lenge
I så lang tid på førehand
Tenkt på og gnaga på og øsa meg opp for
Redsla
Og no skjer det snart
Eg svimar snart av

 

Skuldrane er så høge eg ikkje har kjent dei på lenge
Klarar ikkje tenkje fornuft
Koble ut – nulle ut
Magen vil vrenge seg og eg er heilt matt
Snart er det over tenkjer eg
Då kan eg senke skuldrane

 

Men, eg gruar meg fortsatt, for no er det like før
Og panikken held på å ta overhand
Føler meg nummen og på ein måte utan fri vilje
Puste med magen
“Ta det med ro, seier dei”
Det kan DEI seie det!
No er det like før….

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #noerdetlikefør

3 kommentarer
    1. hmmm mon tro hva det er som gnager ? et dikt men kanskje det er reelt i tillegg ,håper uansett att du får en fin dag ,her blir det Voldatur ,skal til fysio og få et treningsopplegg for hofter i sommer i tillefelle det blir å skifte hofte i høst :=)da løndte det seg å trene i forkant mente legen min

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg