tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Hmmm tenkjer eg

Duftelys Cava brenner tidlig morgen – ja for nĂ„ er det mĂžrke natta ute nĂ„r jeg stĂ„r opp, og det er koselig Ă„ tenne lys
Kaffe og havregryn stÄr rundt meg og jeg er klar for morgenen
Det er stille i huset
Leia har lĂžpt ei runde i hagen og fĂ„tt tissa nĂ„kre drĂ„pa – sĂ„ klarer ho Ă„ vente nĂ„kre tima fĂžr vi tar lufteturen eit eller anna sted.
Kroppen mÄ moast til
 medisinar mÄ synke inn
 fÞr dagen kan starte med forsiktigheit
SĂ„nn er det med den saka i allefall
Rutiner – og god morgen Norge pĂ„ TV – det er fint

SÄ slÄr det meg; jula nÊrma seg
Det er under 2 mnd igjen til julafta!
Slutten pÄ oktober er et faktum
Og eg er tidlig ute dette Ă„ret – har nemlig klargjort EI julegave!

PÄ turen i gÄr diskuterte vi kva vi Þnsker oss.
Vi har alt – kan kjþpe alt vi trenger
Skal vi slutte med det da?
Nei – eg er som eit barn nĂ„r det gjelder jula
Det er finaste tida pĂ„ Ă„ret – desember – og eg likar Ă„ motta og gi gaver 😀
SÄ gave mÄ det bli!
Berre nÄke lite liksom, ei oppmerksomheit.
Det trenger ikkje koste skjorta
Men KVA skal man kjĂžpe?
Tenkje tenkje

Kommer vel pÄ nÄke i Är ogsÄ
Og som sagt, eg har hanka inn den fĂžrste!
Og eg har laga ei slags liste med alle aktuelle mottakara av gaver

Er du tidlig ute – kanskje allereide ferdig?

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = VERALYNN
Plass nr. 58 = HENNINGBOKHYLLE
Plass nr. 86 = GRYENDE

 

 

Har nÄke spesielt skjedd same dato Ära fÞr?
Ta en titt pĂ„ lenkane nedanfor da vel 😀

 

27.10.2015 – Tid for fjelltur


 

27.10.2016 – Bestevenner

27.10.2016 – Baking

 

27.10.2017 – Dagens tur

27.10.2017 – Konsert Hanne Boel

27.102017 – Savnet

 

27.10.2018 – BakgĂ„rden

 

27.10.2019 – Endelig juice igjen

27.10.2019 – Det vanlige

27.10.2019 – Eidsverket

27.10.2019 – Akerselva

27.10.2019 – Vi mþtes – og plast i havet

27.10.2019 – Sþndagstur i Ekebergparken

27.10.2019 – Besþk hos Karidansen – Vi er da like hþye..

27.10.2019 – PĂ„ tur – Botanisk hage med Robert og Sheida

 

27.10.2020 – God morgen

27.10.2020 – Marie sin “HAUST”

27.10.2020 – Tankespinn inn i dagen

27.10.2020 – Kjþkenvifta

27.10.2020 – Flyte

 

27.10.2021 – GĂ„rsdagen – under regnbuen

 

 

Lag deg ein fin torsdag – og du, stĂ„ deg vel

 

#tankespinninnidagen

2 kommentarer
    1. Hmmm – jul, ja…..! Jeg er iallfall IKKE ferdig! Men jeg har vel allerede 4 gaver + kalendere og julekort bestilt <3 ikke verst det vel??? NĂ„ skal jeg jo pusse opp kjĂžkkenet i noen uker, sĂ„…..! Etter det blir det jul! Klem <3

      1. Ja jeg har prĂžvd lese meg opp hos deg… er ikke alt jeg har fĂ„tt med meg ser jeg 🙂 Du er jammen tĂžff som gjĂžr det der! Men kjenner meg igjen – for jeg har jo styra med samme greia – men nĂ„ sist var vi to som holdt pĂ„ da 😀 Det blir spennende Ă„ se hvordan du fĂ„r det i “NYE KJØKKENET” 😀 Og da blir det jul! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg