akerselva

TIRSDAG

 

Og jeg har kommet meg til Aurskog –
(reiste til Aurskog mandag ettermiddag).

 

Det er meldt FINT ver og jeg har lyst å vise Laila – mi gode venninne som bor i Aurskog – Akerselva. Hun har ikke gått den turen langs elva før, og jeg liker meg så godt der.

Første gang jeg gjekk langs Akerselva – var med bloggvenninne FRODITH – for et par år siden 🙂

 

 

Det er litt vind – men ellers fint.

Vi følger med et helikopter som svirrer over oss på hele turen…….. og hører ambulanse-sirener/politi-sirener også på hele turen.
Ikke visste vi da, at i gaten ved siden av oss var det et helt drama som utspant seg…….. Og bra var det – at vi ikke visste det!

 

Her kommer turen vĂĄr, i bilder:

 

 

SĂĄ svinger vi innom
MATHALLEN
og koser oss med to
kaloribomber som
smakte himmelsk godt!

 

Igjennom #ingensteds for det er så fint der 🙂

 

 

 

Og Laila her heller ikke vært i
DOMKIRKEN
sĂĄ da tok vi turen innom der ogsĂĄ.
Det var fint ĂĄ gĂĄ der!

Vi tente lys for noen av vĂĄre <3

 

 

 

 

 

#domkirken #mathallen #akerselva #titusenskritt #venninner #utpåturaldrisur #høstioslo #oslo #fotografering #fotoglede #selfie #aktivitet #tirsdag #venninnerpåtur #elva

2 kommentarer
    1. Der har jeg aldri gĂĄtt…. det mĂĄ jeg gjøre noe med snart 🙂 Flotte bilder – fargerikt, høst, masse vann! Takk for titten! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg