tankespinn inn i dagen… minner… tilbakeblikk..

 

God morgen Norge!

 

Det blåser ute – storm i kasta…
Høsten har tatt enda et steg fremover
Det er helt greit det, for nå er vi i oktober… og da er det rett og slett HØST selv om solrike dager ennå kan komme hver eneste dag 😀

Som de sier på god morgen Norge i dag; ordentlig innevær  – slike dager man bare koser seg inne med en god bok på øre eller rett og slett lese, en serie på tv, håndarbeid eller rett og slett bare filosofere….

 

Eller ta et tilbakeblikk – mimre…
Tenk hvor tiden går… hva skjedde 4. oktober 2015 og åra etter det…
Det var første høsten jeg var på blogg – oktober 2015  🙂

 

4. oktober 2015 Lokale byger

 

4. oktober 2016 Hellas første uka i oktober 🙂

 

4. oktober 2017 Hakeslepp

 

4. oktober 2017 TurklĂŚr

 

4. oktober 2018 Hvor hen

 

4. oktober 2018 Dei dagane

 

4. oktober 2018 Mine dikt

 

4. oktober 2019 var det MANGE innlegg og de kommer her:

Utmerket versjon av deg selv

 

God morgen Norge – Fredag

 

På cat-walken dag 4 – frodith sin utfordring

 

Enstemmig vedtatt

 

Hva skjerà baghera – hjelp!

Moderen og meg

4. oktober 2020 Spøke

4. oktober 2020 Tankespinn inn i dagen – kopi – innvandringsvold og i oktober vil jeg..

4. oktober 2020 Jeg er en planlegger – konfirmasjon

4. oktober 2020 Dei smĂĽe skritta

 

Plass nr. 50 =  UTIFRILUFT

 

Plass nr. 71 =  MARTINERAUNE

 

Plass nr. 97 = KEB

 

 

LAG DEG EN FIN FIN MANDAG

 

#tankespinninnidagen #plassnummer50  #plassnummer71 #plassnummer97  #tilbakeblikk #oktober #ordentliginnevÌr #mandag #detblüserute #lokalebyger #hellas #hakeslepp #turklÌr #hvorhen #deidagane #minedikt #utmerketversjonavdegselv #godmorgenNorge #catwalken #enstemmigvedtatt #hvaskjerabaghera #moderenogmeg #spøke #deismüeskritta #konfirmasjon

6 kommentarer
    1. god morgen ,ja i dag er det godt innevĂŚr ,om det blir strikkekafe fĂĽr dagen vise ,mĂĽ i sĂĽfall fĂĽ haik :=) regnbuksa mi glemte jeg pĂĽ hytta i gĂĽr og den andre jeg har passer best her nede rundt husa vĂĽre hi hi ,ha en fin dag og kos deg

    2. God kveld 😊 Her i Oslo startet dagen med regn, så kom sola og holdt oss med selskap helt til i ettermiddag, og da kom regnet tilbake igjen. Det har blåst ganske friskt her også, min ikke i nærheten av noen storm.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg