tur – is – vĂĽrfølelse

TIRSDAG

Og turen starter med å gå inn gjennom “stranda” for å se på all isen som henger langs fjellet…

 

Figur i steinen..  er det meg som “langer ut” på turen??   😀

 

Bygda til venstre og øya #Runde midt i bildet

 

 

 

 

 

Elva er frosset…
Og kanskje er det et hjerte du ser i bildet?

 

 

 

 

Et spesielt is-bilde…
Forminsket det under her, sĂĽ du kanskje ser det bedre?
Ansiktet av is?
Først så jeg bare at det var noen flotte “fargeskinn” i isen… så så jeg ansiktet.
Kan du se det?

 

#ansiktetiisen

 

Så “langer jeg ut” tilbake mot bygda…
Og hunden Leia tripper så glad ved siden av 😀

 

Sola kryper langs fjellsiden
Og snart har vi sola hele dagen!

 

 

 

 

 


En mark lå plutselig på stien foran oss…
Levende!
Og på “mystory” på instagram ligger det film ute, av marken som beveger seg på stien 😀

 

Så kan hunden hvile….
Og jeg forbereder meg til et par dager på jobb 🙂

 

SĂĽnn er turnuslivet !

 

 

 

#isfjell #iselv #hobbyfotograf #fotoglede #foto #natur #tirsdag #hundenLeia #hund #is #vürfølelse #titusenskritt #utpüturaldrisur #utetid #bygda

10 kommentarer

Siste innlegg