turen i gĂĽr..

MULEVIKA

 

Det blåser fra sør-vest og det er meldt storm til kvelden…

 

Men til Mulevika med frisbee er toppers det.

 

Det kom en bobil kjørende og parkerte også – og et par ruslet også i vind og regn – slik som meg og Leia.
De tok bilder – spesielt dama – stod med linsa i bakken mange steder.

Jeg og hunden Leia holdt oss på god avstand, da hunden løper uten band  for å hente inn den rosa frisbee 😀

Det var jo opplett mye av turen – og ut på tur uansett vèr og vind er jo bare greit liksom.
Det er den dørstokkmila…

Så på hjemveien traff vi Isabell – som jeg har skrevet om en gang før – hun drar ut hit og rydder. Plukker søppel som vi andre er så teite å kaste fra oss…. :-/

 

 

Her er bilder fra gĂĽrsdagens tur til Mulevika:

 

 

 

 

Ingen sandstrand – men mye tare….
Lenge til strandsesongen – så mye kan skje ennå…

 

 

 

 

 

 

#sjøsprøyt

 

 

 

 

 

 

 

Den vakre #hestehoven spretter frem over alt nå 😀
Og pĂĽ en regnfull dag skinner de som en sol langs veien.

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG!

 

 

 

#gĂĽrsdagenstur #mulevika #hundenLeia #rosafrisbee #havet #skyer #fredag #utetid #opplett

8 kommentarer
    1. Flott tur med sĂĽ mange herlige bilder… hĂĽper virkelig at vĂŚret roer seg der som her… har ikke tenkt tanken pĂĽ ĂĽ gĂĽ ut i dag. 😀 Har hatt en vaskeryddesjaue jobb i andre etasje… og det tok jeg ikke bilder av 😀 Kos deg og nyt helga 😀

    2. Nydelige bilder. Ja, det er fint å se at andre også er ute og koser seg, I dag skal vi legge påskeblomster på grava vi har ansvar for i år, og så skal vi gå tur. Der vi skal gå, har jeg ikke gått på over ti år, minst. Jeg gleder meg allerede. Klem til deg på søndagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg