tygd og utigjenspytta…

 

Tygd og utigjenspytta…
Ja, nür du spør, sü svarar eg det
Nür du spør korleis eg føler meg denne dagen
Då svarer eg; “tygd og utigjenspytta”
Eller om du har høyrt ordet “knust krabbe”?

 

Jauda ikkje alle dagar er slik eller sĂĽnn
Men nür du spør som du gjer er det vel greit med eit Ìrleg svar?
OgsĂĽ fĂĽr vi berre ta det derifrĂĽ
For no kjenner eg at det sig av bittelitt
Eg føler meg ikkje heilt knust lenger og heller ikkje utigjenspytta
Berre litt av begge delar…

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
08.09.22

 

 


#knustkrabbe #minedikt #etdiktomdagen #tankerblirtilord

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg