Uten en mann…fortsatt extrem makover…. og blomstring

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

I skrivende stund er det opplett – og det blåses opp til storm her.
Mandag, ny uke og nye muligheter både værmessig og med alt annet 🙂

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = KONATIL
Uten en mann.

 

 

Plass nr. 55 = SARAAEMILIE
Samme som gangen før – extrem makover – stue….

 

og

 

Plass nr. 100 = MONAIRENS
Høst og blomstring – samme innlegg som i går…

 

 

Joda…..
kjenner til dette med ĂĽ fikse selv.
Uten en mann MÅ man gjøre det meste selv, om man ikke spør naboen, broren eller andre….
Så, jeg har fikset det meste slv, uten om når jeg har måttet leie snekkere og annen arbeidskraft…
SĂĽ er det det at man blir jo litt lei av ĂĽ FIKSE alt selv.
Etter å ha skiftet dekk på bilen i MANGE år – tenkte jeg at NÅ er det på tide at andre gjør det – og satte dekka mine på “dekk-hotell” rett og slett.
Så nå kjører jeg bare til stasjonen og får dekka av og på – betaler jo litt ekstra for det – men vips så er det gjort.
Helt greit!

 

 

Extrem makover….
Stua mi…
Jepsipepsi!
Om du klikker HER  ser du puta og duken som farger stua litt ekstra og lampen i taket som blei prikken over i-en 😀

 

 

Og blomstring var det bra med i gĂĽr, i mors hage.
Der jeg kunne menge meg med mange sorter blomster/roser – og plukke det jeg ville – for pynting til klubbkveld.
Lekkert!

 

 

 

#bloggeretopphundre #bloggtoppen #blogglisten #blogg #blogglistentopphundre

4 kommentarer
    1. skjønner det med dekkskift,greit ü fü hjelp med den biten,ü fikse ting selv kan vÌre gøy,men trenger en arbeidshjelp er det ogsü greitselv om det koster,da blir det iallefall ferdigt :=)

    2. Hihi, ja vi klarer det meste selv nĂĽr det har vĂŚrt manne-fravĂŚr noen ĂĽr! Leste innlegget til konatil, og tenkte som min kvinnelige sjef pleier ĂĽ si….: du klarer alt du som mĂĽ klare ting sjøl! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg