-10 “basically blind”

Anna Rasmussen havnet på 1. plass og det kan jo ikke være annen grunn enn at jeg nevnte henne i min blogg i går vel??
Flott det, at jeg klarte skyve henne opp som nr 1.
Kjerringtanker har sikkert noen tanker om dagens førsteplass.

 

Derimot, 2. plassen, den blei tilegnet SRAAD.
Kokkejævelen kom på en grei 3. plass.

Hva skjuler seg bak Sraad i dag?

Hun har ikke hatt dagens innlegg ennå.
Hun gledet seg for mye til dagen i dag, i går 🙂

Skal bl.a. til oppdretter i dag.
Hund i sikte?

Jeg har en shetlandsheepdog – hun heter Leia – og er verdens herligste hund!

Jeg har plutselig oppdaget at jeg er langsynt.
Slikt som kommer med alderen det visst nok.

Stod på butikken i går og skulle lese på et produkt for å hjemmelage sylte – og ganske så avslørende når produktet er MINST 1 meter i fra, mens du leser……………. en bekjent kommenterte; du er heldig og har ikke briller du – ser godt allikevel….   hehehe  gi meg et stativ jeg kan sette produktet på – rygge et par meter – jupp – leser som en hest…
Har progressive briller liggende hjemme…………

 

Men -10 i styrke – da ser man vel ingenting?
Som Sraad sa i sin blogg; “basically blind…….”

 

Så datt jeg av lasset på THE 100 for et par år siden…………..

Sitter her foran datamaskinen, med havregryn og kaffe med melk i, og en kort, arvet morgenkåpe med knyte  i livet.

Hele dagen foran meg, for jeg skal IKKE på jobb i dag, og skal bare lufte hunden, noen skal komme og hente et par glass etter oppussing – kjekt at noen vil ha brukte ting da 😀

Dagens outfitt blir nok tursko, shorts/nikkers, ullgenser og turjakke 😀

Bare en slik liten info om kokkejævelen:
Han er fornøyd uansett om han har ett eller flere innlegg på blogg om dagen…….
Han ligger som regel på førsteplass uansett.

JEPSIPEPSI!

 

 

 

#bloggtoppen #bloggere #dagensblogg

6 kommentarer
    1. Se der ja,, dæsken, da slapp jeg å lese topp innleggene 😀 Snille du… 🙂 Håper det letter utenfor de nye glassrutene dine.. 🙂 Her sliter våre kjære værguder med å bestemme seg. Men det kunne ha vore værre,, sa brura.. eller det var det vel en annen som sa. Uansett, nyt dagen inn mot helg 😀

      1. hehehe ja det er på samme viset her – skal det være sol? neeeeei skal dete være varmt? neeeeei kaldt varmt sol regn vind vindstille – alt servert på ett og samme fat……….. gjennom bare noen få timer 😀 hehehehe

        Ja nå slipper du lese TOPPINNLEGGA! hehehe Nyt dagen der nord også! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg