Sjølfølge.


 

 

 

SJØLFØLGE

Du tek det som ei sjølfølge, at eg er der.
Du tek det som ei sjølfølge, at eg stiller opp.
Du tek det som ei sjølfølge, at eg er meg.
Nei, ikkje tak alt som ei sjølfølge, det tapar du på.
Det er inga sjølfølge å rekke neste dag.

 

mette josteinsdatter kvalsvik
september 2012

 

 

 

God morgen!

Ny dag og det er godt å få stå opp. Litt skodde i lufta, men det ser lysere ut i skylaget, og jeg tenker at solen snart stikker frem. Det er meldt finere ver her og da satser vi på det.

Grip dagen og nyt den 🙂

 

 

 

#minedikt #sjølfølge #fotografering #bilde #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg