Om du ikkje var.

 


 

OM DU IKKJE VAR

 

OM DU IKKJE VAR, KVA HADDE EG DĂ…?

OM DU IKKJE VAR, VAR EG EIN ANNAN STAD DĂ…?

OM DU IKKJE VAR, VAR EG EINSAM DĂ…?

OM DU IKKJE VAR, KVA SĂ…G EG ETTER DĂ…?

OM DU IKKJE VAR, DĂ… VAR IKKJE EG HELLER

 

 

 

mette j kvalsvik
november 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


God morgen til dere 🙂

I dag brukte jeg et selvmalt bilde som heter “ELEMENT” til mitt dikt. Syntes bildet passet inn. Ellers legger jeg ut gode farger fra en solskinnsdag fra egen hage. For i dag bøtter det ned meg regn her på sunnmøre 🙂 Men det gjør ingenting, for vi har hatt strålende sommerdager i forkant 🙂 Om ikke sommerdagene blir så mange, så sitter de som kommer, spikret i minnet. Det er herlig med sommer. Nå får alle planer litt ekstra å drikke og gjør seg klar til neste soldag 🙂

Ha en fin dag !

#minedikt #omduikkjevar #dikt #blogg #bilder 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg