19.08.2015

Hei!

Det er visst sommer over hele landet 🙂

Herlig!

 

 

 

Jeg tok Ă„ ruslet en tur til Muleviken i dag – der mĂ„let var Ă„ bade i sjĂžen og lese bok.

Jeg har badet for 2. gang i Ă„r – i Mulevika, og denne gangen var havet litt varmere enn i vĂ„r. 

SÄ fant jeg meg en liten fin plass ved noen steiner, satte meg ned og begynte lese pÄ denne boken. Den har humor og er veldig koselig.

SÄ var det pÄ tide Ä skylle av sanden og komme seg hjem.

 

Jeg og min mor skal pĂ„ en ukes reise mot sĂžrlandet pĂ„ folkehĂžyskoletreff – sĂ„ vi blir borte i en uke med litt forskjellige avstikkere 🙂 Tenke seg til at jeg har 30 Ă„rs jubileum og min mor har 60 Ă„rs jubileum – pĂ„ samme skole 🙂

Hadde en vaskemaskin pĂ„ gang, men den gjorde seg aldri ferdig – dermed vaskemaskin i ustand – hjeeeelp – den er jeg jo totalt avhengig av. Men istedet for Ă„ mĂ„tte kjĂžpe ny, kom to kjekke reperatĂžrer og fikk fikset den for meg <3  Helt topp – og penger spart for meg som nĂ„ stĂ„r pĂ„ farten til tur.

 

SĂ„ dagene fremover kommer jeg til Ă„ fortelle litt om denne reisen jeg og min mor skal ha 🙂  SĂ„ tar jeg opp igjen med et dikt for dag nĂ„r jeg kommer hjem.

Ønser alle fortsatt fine dager!

 

 

 

 

#rusle #muleviken #august #sommer #bok #kaffemedmusikk

6 kommentarer
    1. Jeg er bare inne for Ă„ Ăžnske deg en god kveld 🙂 I dag er det veldig travelt , jobb langt pĂ„ kveld. Men mĂ„ bare hilse pĂ„ <3

    2. sÄ deilig din dag ble ,ja det er viktig Ä nyte det gode vÊret vi har nÄ ) kos dokke pÄ tur,blir nok en helt spesiell reise siden dere er to som er jubilanter

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg