PĂĄ tur.

Hei!

 

Så startet reisen mot Stavern.  Fredtun folkehøyskole – jeg som 30 års jubilant og min mor som har 60 års jubileum  🙂

Vi skal Være på tur i 7 dager 🙂

Vi hadde et lite stopp i Loen, på hotell Alexandra – svele og kaffe.  Temperaturen er stabilt 24-26 varme grader 🙂

Så kjørte  vi til Sogndal og tok ferge over til Lærdal. For 30 år siden jobbet jeg på Lindstrøm hotell i Lærdal en hel sesong fra mai til oktober.  Min første jobb! 
 


Jeg bodde i huset nede til høyre 🙂

Vi har kjøtt lenger enn langt i dag – Byrkjelo – Hemsedal – Gol og endte opp på SOLE HOTELL ved Nesbyen.


 

God middag og greide rom. Takk for i dag 🙂

 

 

 

 

 

#reisen #påtur #biltur #selfie #lærdal #minner #lindstrøm  #morogdatterreisen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg