Noen dager….

Hei!

Noen dager er bare ikke helt på linje med meg 🙂 I går planla jeg fjelltur for i dag…… men våknet og et blåste og var skodde ute. Det er ikke det at det gjør noe, for jeg går i fjellet uansett 🙂  Tror huset ropte om oppmerksomhet!! Jeg har enten vert ute, borte eller lat, hele sommeren. I dag er det første september, og mer eller mindre høst. Det kom over meg at nå måtte jeg skjerpe meg litt her. Plenen MÅ klippes før det begynner regne ute. Ikke det at det er meldt regn….. men man vert jo aldri 🙂 Så kl  0900 var klipperen i gang og det gjekk ganske radigt, må jeg si. 

 


Lyngen blir bare finere og finere i fargen nå 🙂


Obs!  Hmmm  hvem er dette sin katt da?  Jeg prater litt med den, og hører samtidig skraping på innsiden av døren. Mr Sniff hadde nok hørt babykattestemmen min og ville ut og sjekke forholda 😉

Mr Sniff vil ha matmors fullstendige oppmerksomhet. Han brydde seg ikke noe om at en annen katt satt mellom buskene. Matmor da! Det er meg du skal snakke til vet du 🙂


Så er jeg ferdig ute rundt mitt eget hus. Mor sin hage må også klippes, så jeg hiver meg i bilen og kjører det lille stykket ned til havnen, og setter igang klipperen 🙂

 


I mors hage er det mye frukttrær. Her har vi noe stikkelsbær som er nydelige nå 🙂


Jaja…… så tok jeg tak i meg selv og fekk vaska bada i samme slengen. Det er så ok når en allikevel går på høygir 🙂 Jeg er ærlig talt ikke glad i innearbeid utenom det å skulle vanne/plante om planter, lage middag eller bake. 🙂 Men nå har denne damen nyvaskede bad både i første og annen etasje 🙂


Da skal det slappes av litt før neste sak, som er KORØVING 🙂 Denne korvesken er en kollega av meg som har sydd spesielt til mine kornoter 🙂  Jeg synger i et damekor og det er kjempegøy og sosialt. Korøving hver tirsdag kl 19.00 🙂
 

Ha en flott dag der ute!

 

 

 

 

 

#noendager #jifkurerergruff #selfie #frukttrær

11 kommentarer
    1. Plenklipping tidlig på morgenen..slett ikke verst. Her var det meldt opphold i dag, så jeg gikk til jobb i bare fleecjakke, men værgudene ville det annerledes, så dermed ble jeg våt på hjemveien. Ja, ja jeg tåler vann så det gikk greit. jeg er heller ikke veldig glad i husarbeid, men det må jo gjøres stadig vekk 🙂 Baking hørtes ok ut, så kanskje jeg skal ta det istedenfor andre ting… Men først må jeg ta unna litt klesvask.. ha en fin tirsdagskveld 🙂

    2. ja det hender att en må ta et skippertak hjemme også :)),plenen tok min kjære også i dag,greit det om regnet skulle finne på å komme 🙂
      Har sunget i kor jeg også,veldig hyggelig var det ,så kos deg på øvingane

    3. Ja, katter er sjalu, det er det ingen tvil om. Flott “Noteveske” kollegaen din har sydd! Er det du som har “fikset deg opp” på det Jif-bildet, mon tro? 😉

    4. karidansen: Hehe joda det er nok meg. Av og til… spesielt når jeg skal vaske bad… finner jeg frem løstenner og skjerf….. får et ekstra gir da 😉 Litt morsomt – og tar meg selv ikke så høytidelig hehe

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg