Livet…..

 

 

 

LIVET, EI GLEDE.

 

Glede for livet.

Glede ved å være fysisk og mentalt i balangse.

Iallefall nesten.

 

Ingenting er 100 prosent.

Men å strebe etter god livskvalitet, er godt.

Gleda ein får av å kjenne at kroppen virkar.

 

Ei god trimøkt, ein spasertur, eller klatre litt oppover i fjellet.

Fysisk og mental utfordring.

Det er litt av livet.

 

Kjenne på smerta.

Alt til si tid, litt av gangen.

Eg gjer det på min måte og du på din.

 

Det er valg ein må ta for sin eigen livskvalitet.

Eg veit ikkje kva ditt liv bærer på og ikkje du mitt.

La oss vel akseptere kvarandre, og ikkje måle kvarandre fra nederst til øverst.

 

Eg er klok på meg og du på deg.

Men vi kan av og til være kloke i lag.

Samarbeide og hjelpe kvarandre, oppover.

 

Livet er herlig, så la oss glede oss over det, og ikkje henge oss opp i små bagatellar.

I morgon er ein ny dag.

Nye utfordringar, turar, gleder og sorger.

Livet er herlig, så grip om det, det er no du har sjangsen.

 

mette j kvalsvik
januar 2015

 

 

 

 

 

 

 

#fotografering #bilder #venninner #hobbyfotograf #livet #minedikt #liveteiglede #blogg #natur
 

14 kommentarer

Siste innlegg