PĂ„ tur.

Hei! 

Har VĂŠrt innom sykehjemmet i dag og hatt en “skygge” etter meg i et morgenstell.  Det er jo jobben min men nĂ„r jeg ikke har denne utdanningen sĂ„ var det pĂ„ tide Ă„ ta fagbrevet.  SĂ„ nĂ„ er jeg innom pĂ„ frivillig basis bare for Ă„ friske opp rutiner. Og jeg glemte virkelig ved flere anledninger Ă„ vaske / sprite hendene 🙁  veldig greit Ă„ fĂ„ rettet pĂ„ alt slikt FØR eksamensdagen.

 


Jada – sĂ„ rĂžyk knappen pĂ„ toalettet i kjelleren. Heldigvis har jeg to bad da 🙂

Men er det ikke typisk

 nĂ„r jeg stĂ„r pĂ„ farten for Ă„ dra bort hele helgen 🙂

Men har ringt rĂžrleggerbutikken og det ordner seg.

Da er jeg pakket og klar,  nesten,  for jente/kollega tur pÄ hytte, i helgen. Med innlagt tur i morgen. 

Vi drar til Stryn 🙂 Og utfordringer venter pĂ„ oss i morgen  😉 Spennende! !!

Ønsker dere en god helg!

 

 

 

10 kommentarer
    1. Er nok smart Ă„ friske opp litt om en skal ta fagbrev ja :)..alltid kjedelig nĂ„r noe i huset blir Ăždelagt..bra det ordner seg 🙂 SĂ„ fĂ„r du ha en riktig god tur og kose deg masse <3

    2. annebe: Tusen takk!! <3

      Tusen takk !
      Fikk ordnet toalettet - sĂ„ nĂ„ er det like rundt hjĂžrnet for Ă„ dra 🙂 Blir en kjekk og spennende helg!

      God helg til deg ogsÄ ! <3

    3. SÄ koselig da Ä dra pÄ tur.
      Haha, jeg fikk beskjed pÄ min fagprÞve at jeg kunne tone ned hÄndvask/spriting faktisk. Men jeg er sÄ sinnsykt nÞye pÄ slikt for har dÄrlig immunforsvar.

    4. frodith: Hei og takk! Jeg er i kveld stþl i hele kroppen fordi helgen bestod av klatring 🙂 Og sosialt med arbeidskollegaer da. Men Via Ferrata i Loen er ikke noen spþk 🙂

    5. Veronica S: Har vért en herlig helg med masse prþvelser 🙂
      Ja, jeg mĂ„ skjerpe meg ang sprit og vask av hender til fagprĂžven. For en kan visst ikke gjĂžre det nok……… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg