Til byen…

God kveld 🙂

Det har vært en lang dag.

Tidlig oppe – ja jeg er et A-menneske – og før kl er slaget 08.00 så er jeg oppe og hopper.

Det er på en måte slik at jeg våkner med en vond (betennelser og beinverk) kropp nesten
hver morgen, og MÅ opp og bevege meg, starte dagen med smertestillende – ja rett og slett komme meg i
gang. Det hjelper. Det å komme seg opp og begynne dagen – bevege meg selv om det gjør vondt.
Ja det er bedre enn å ligge å kjenne på smerte.
For meg er det slik 🙂

 

Ja, også fikk jeg jo den flotte soloppgangen da!!

 

Også skulle jeg bli hentet av moderen – for jeg skulle følge henne til Ålesund.
HUn skal på kontroll til Breisundet tannklinikk – tilpassing av tannprotese.

Så hun kom og hentet meg kl. 10.25.
Vi tok hurtigbåt 11.30.

Kikket litt i butikker og hun hadde time 12.45.

Ja, litt forsinkelser må en regne med og hun kom vel inn sånn litt etter 13.00. Vi skulle egentlig ta
hurtigbåt 13.50 tilbake.
Meeeeen, da ingen moder hadde kommet ut og klokka var passert 13.45, ja da var det bare å vente til 15.30 
for neste hurtigbår. 
Mamma var ferdig 14.15!!!
Han var jammen nøyen han her tannspesialisten, og jeg holdt på å sovne på venterommet!!!

Men vi ruslet på kafe og fikk oss kaffi og noe mat før vi vandret mot hurtigbåten 🙂

Nydelig dag ute!


Ålesund.
Det er blikkstille hav – og slik blikkstille var det hele veien fra Ålesund til Hareid 🙂


I dag hadde jeg dette på handlelisten!
Så i morgen har jeg byggryn – og da tenker jeg at jeg må innom 

http://spisogspar.blogg.no/1443885391_byggryn_med_kesam_lim.html

for tips 🙂   Gleder meg!!!


Jaja dagens middag ble lettvint – pizza grandiosa.
Ja, bare så dere vet det; jeg elsker grandiosa m/skinke <3   mmmmm
Det er lov av og til 🙂

 

 

Fortsatt god kveld!!!

14 kommentarer
    1. Det er mange damer som har sånne muskelvondter. Jeg hadde veldig mye av det før, men det er blitt bedre. – ettersom jeg har det mye bedre på ALLE måter nå……..Tror nok det har ganske mye med stress og indre spenninger å gjøre, uten at jeg skal påberope meg å være noen spesialist på feltet….men det er jo logisk, for vi henger i hop! Ja, en pizza Grandiosa må en da kunne unne seg……Ingen grunn til å bli fanatisk i forhold til kosthold, så lenge en ikke har sterke allergier mot noen matvarer! 🙂

    2. godt å komme seg opp ja,jeg er også slik at det er best å ståopp og ikke ligge og kjenne på vondtene.
      Byggryn ja,kanskje jeg også skal legge litt i vann

    3. karidansen: Ja forskjellige muskelvondter. Jeg har Fibromyalgi, slitasjegikt og benskjørhet….. så smertene er kroniske hos meg 🙂 Derfor er jeg også mye aktiv – da det hjelper på som smertelindring 🙂
      Godt med en grandiosa innimellom ja 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja…… på disse kanter synes jeg de klatter litt her og klatter litt der. Så ser en bøter av ny asfalt rundt omkring på veien…… hvor lurt er der liksom??? Og det er mye veiarbeid…. utvidelser/sykkelstier og…….. men det må vel til 🙂

      Ha en flott dag!!!

    5. Jeg våkner halv fem nå for tida jeg…Nesten fast.. Fysj…men jeg har det ofte sånn at det er bedre å komme seg opp ,får vond både her og der om jeg sover for lenge…eller ligger lenge.. Du fikk deg en liten tur i dag du da 🙂

    6. frodith: Ja sånn er det…. jeg våkner mellom 06.00 og 07.00 og ligger til jeg ikke orker mere og må bare ståååååå opp 🙂 Alltid før 08.00 🙂

      I dag har jeg vert på Aktivsenteret og jogget på tredemølle og tatt litt styrketrening 🙂 Kjente at det var lenge siden…… 😀 Men det er godt av og til 🙂 Så har jeg vært på veninnebesøk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg