Heldiggris……..

God morgen 🙂

Jeg har blitt oppfordret av http://frodith.blogg.no/hvis_jeg_var_en.html til å skrive noe om hvorfor jeg føler meg som en heldiggris 🙂
Og ja, jeg tar den oppfordringen med glede.
Jeg føler meg veldig heldig for tiden.

SĂĽ her kommer noen tanker pĂĽ hvorfor jeg ser pĂĽ meg som heldiggris <3

 

1. Jeg er veldig heldig som kan styre med mitt. Mine hobbyer som er maling, fotografering, korsang og blogging.

2. At jeg kan nyte naturen – se den i all sin prakt.

3. Er heldig som har noen gode nære venner – vi er der for hverandre <3

4. Min mor som alltid er der.

5. Er vanvittig heldig som har mine to flotte gutter – heldig stolt mor <3

6. At jeg for tiden er frisk og rask!!

7. Jeg er heldig som lever i et fritt land.

8. Jeg har jobb og tak over hodet.

9. Har funnet kjĂŚrligheten.

10. Er glad i ĂĽ trene pĂĽ Aktiv treningssenter.

11. Jeg er heldig som har min familie. Mine svigerinner og mine tantebarn <3

12. Jeg har Mr. Sniff!

 

Og når jeg ser og leser disse heldiggris-punktene – så får jeg rett og slett tårer i øynene. For så heldig har jeg slettes ikke alltid vært. Det er så godt å kjenne på den gode følelsen. Følelsen av godhet og kjærlighet og mestring i hverdagen.

 

Sü ønsker jeg ü oppfordre 

http://missmommy.blogg.no/blogg.html

 

http://fruensvilje.blogg.no/blogg.html

til ü skrive noe om hva som gjør at hun føler seg som en heldiggris  <3

 

Ønsker dere alle en flott fredag!!!!

18 kommentarer
    1. Har vel ikke blitt utfordrett,men spurt slik du nü gjør av lady august ,sü jeg svarte henne da :))
      jeg er jo heldige som har en mann jeg er glad i og gift med i 33 år,har 4 friske barn,4 friske barnebarn,har bobil og fått opplevd mange fantastiske turer i år,har eget hus med en hage jeg trives i,har hyggelige hobbyer jeg får dyrke og att jeg har helse til å kunne nyte naturer med fjellturer 🙂

    2. fruensvilje: Mye herlig ü føle seg heldig over <3 Men jeg hadde tenkt ü oppfordre deg, og trodde Ladyaugusta hadde gjort sü gjorde det ikke...... MEN, jeg tok og oppfordret deg jeg, om du finner navnet ditt i innlegget mitt pü nytt <3 ha en flott dag!!!!

    3. Så heldig du er, som har bloggvenner som har lyst å høre om deg og alle gledene i livet ditt <3 Jeg ble oppfordret selv også, så skal liste opp mine heldigheter også 🙂 Sånt er sunt å se synes jeg. Og jeg gleder meg sammen med deg <3

    4. Det er så viktig å huske på disse tingene i hverdagen, de om hvorfor man er heldig for det dukker stadig uheldige ting opp som fort kan gjøre dagen vond. Du har jo funnet masser av heldige ting <3 gooodklæmme 🙂

    5. ladyaugust: Ja ikke sant 🙂 Tusen takk!!! Føler meg heldig om dagen, og som du sier, så kan det fort skje noe iheldig som ikke er bra i det hele tatt, og gjør dagen/dager vonde.

      HĂĽper fingeren din er i bedring!!

      God klĂŚm tilbake!!

    6. så fine ting 🙂 Og så deilig å være dem bevisst 🙂 Jeg elsker å lage sånne lister titt og ofte jeg, så det er ikke bare når noen utfordrer meg. Jeg har glede-seg-til-lister og andre liknende. For da blir jeg mer glad, når jeg finner fokus på de fine tingene titt og ofte 🙂 Så fint du tok utfordringen 🙂 klem

    7. frodith: Tusen takk for at du likte de 🙂 Ja det er veldig greit ĂĽ kunne stille inn tankene pĂĽ de positive tingene – og ikke bare fokusere pĂĽ negativt og det travle – selv om det er mye av vĂĽr hverdag det ogsĂĽ 🙂
      Klem tilbake og tusen takk for den koselige konvolutten jeg fikk fra deg i dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg