SĂĽnn gĂĽr no dagane

GĂĽrsdagens happening.

Middagsdate <3

 Koselig var det rett og slett!!

Kyllinggryte ala meg – favoritten til mine gutter, når de er hjemme. Alltid like god. 

Ris, steke to kyllingfileer, soya (kikkoman) Sweetchili, charlottløk, grønsaker (frosengrønsaker) ferske eller frosne. Cheyennepepper – bittelitt. Litt piffi. Smaker til under veis. Mmmm det er en god gryte. Gulrøtter er alltid godt og de søtliggjør gryten litt 🙂

Så var det vaniljekesam og opphakket røde druer og kiwi til dessert 🙂


Dagens happening. Tidlig morgen og solen er pĂĽ veg opp <3


Tok opp byggryn i går og i dag kokte de seg en halv time og så satte jeg de til kjøling. Jeg er litt vimsete for tiden ….. hehe så jeg glemte egentlig at jeg hadde satt på til koking, helt til jeg hørte noe rart på kjøkkenet, og fostod ikke hva det var før jeg sjekket det. Det kokte over ja….. men ingen skade skjedd 🙂

 


Venninnetur til Golleneset i vinden. Det blåser en del og bølgene var spennende å se på 🙂

NĂĽ sitter jeg hjemme og skal spise Gresk youghurt med byggryn <3

SĂĽ skal jeg pĂĽ kveldsvakt i hjemmesykepleien <3

 

Ha en god dag der ute – take care <3

10 kommentarer
    1. Ganske sunn ogsĂĽ den gryta, med mye grønnsaker i. Sunn dessert ogsĂĽ. Har du prøvd ĂĽ lage riskrem av byggryn? Det er godt….. og et sunnnere alternativ til den vanlige riskremen!:)

    2. frodith: Mmmmmm jeg elsker spagetti <3 Det var en grei vakt men jeg hadde med meg en ekstra i bilen som opplæring/følge og det ble fort mye prat og jeg er vant til stillhet mellom besøkene. Jeg er litt elendig i kroppen for tiden..... værskiftet virker inn på mine ledd.... så jeg var totalt utslitt etter vakten i går 🙂 !!! Men herlig uansett å være i jobb da 🙂
      Ønsker deg en god fredag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg