22.10.2015

Hei og god kveld til dere der ute 🙂
Og, takk for at du er innom her og leser mine innlegg. Veldig glad for det <3

 

Det regner og regner ute. Dagen begynner tregt men greit. Ikke alle dager begynner med hopp og sprett. I dag var det den trege dagen sin tur. Lå lenge og kjente på vondter i kroppen før jeg slepte meg ut av sengen 😀  Jajja sånn kan det også være 😉

Men dagen er herlig den 🙂 Selv om det regner på tvers i vinden 🙂 I dag er det gjøre ting hjemme-dagen…. men det ble ikke det helt store, uten om å vaske klær, henge oppp og plukke ned og legge sammen. Men det må gjøres det også.

Så hadde jeg lagt i vann BYGGRYN!!! Tror nesten jeg har bitt avhengig. Og er kjempeglad for at jeg er bloggvenn med 

SPISOGSPAR !!  Det er hun som har fått meg til å prøve BYGGRYN 🙂


Nå skal de koke en halv times tid.


Ferdig kokte BYGGRYN – og i dag har jeg blandet med jordbæryoughurt 🙂 !!!   Mmmmmm kjempegodt og kjempesunt 😀

 


Så er det Mr Sniff sin tur med litt rengjøring. Bruker en god børste og børster pelsen godt. Han liker det inn til et visst punkt. Han eeeelsker å bli børstet egentlig, men når det lugger litt og kanskje han blir litt elektrisk……….. da er det nok!   Så vasker han seg litt selv etterpå da 🙂  Han har mye pels og den må pleies 🙂


Avtalte med en veninne å møte henne på Madelynn Coffe – da jeg allikevel måtte innover en tur.
Vi kosa oss med Te,gresskar-pai,  Chailattete (til meg) og fersken-smoothie (til meg) og den gode praten.


Meg og Siv 🙂
Siv har godkjent bildet for bruk i bloggen. Vi fekk kjekke Belinda til å være fotograf.

 

Ønsker dere en flotters kveld fortsatt!!!

 

#Madelynncoffe #tetime #byggryn #katteliv

18 kommentarer
    1. Ja,byggryn er sunt…og godt! Jeg ble inspirert av deg og lagde meg “riskrem” av byggryn her rom dagen. Masse pels på Sniffen din. Jeg tok et lite raid på pusen min i dag også, så nå er hun kvitt et par “tugger”. Det er minuset med langhårete katter – at det har lett for å bli floker i pelsen. God venninneprat og god mat…..det er en god kombinasjon! 🙂

    2. jeg har hatt en hel slapp dag i dag 🙂 sånn er det innimellom,og nå skal jeg jammen legge mer byggryn i vann ser eg hi hi må prøve varianten med yughert.
      Veldig fint bilde av deg og din venninne

    3. fruensvilje: Tusen takk kjekke du 🙂 Ser ut til å være inne i en kafè steem 🙂 Men skal ha arbeidshelg så da er det litt lov å kose seg i uken 🙂

      Ja det er godt med byggryn og friske youghurter. Melon/pasjonsfrukt var kjempegodt 🙂 Kan jo bruke alt mulig til. Rød saus med bringebær og jordbær…………. mmmmmmmmm

    4. Spennende byggryn har jeg aldri smakt faktisk:) Da er det på tide å prøve det skjønner jeg:) Koselig med venninnetur på cafe da:) Flotte bilder atter en gang:) Fortsatt nydelig kveld til deg:)

    5. Det der må jeg prøve…ser skikkelig godt ut. Det hender jeg kjøper den varianten til Tine…Byggrynsgrøt med et eller annet syltetøy på. Veldig god synes jeg, men sikkert mye bedre å lage den selv 🙂
      Cafébesøk er jo veldig kjekt. Jeg var i dag på café selv…tok meg en kopp med varm drikke i ruskeværet 🙂
      Pus hos meg også er langhåret, og får spesielt om sommeren store knuter i pelsen. Da er det godt med en runde med børsten, og av og til saksen…Sånn at han kan bli kvitt flokene 🙂

    6. Koselig med venninnetreff:-) Alltid 🙂 Og dere ser ut til å kose dere <3 Mr sniff ser også ut til å hatt det ganske så bra med børsting og greier 🙂

    7. Eva: Ja saksen må brukes, spesielt på sommerstid, på pusen 🙂 Ellers blir det for masse klomper og da må han til dyrlegen 🙁 Så vi prøver passe på 🙂 Helt greit når han ligger der og nyter børstingen iallefall 🙂

      Kafebesøk er koselig!!

    8. Så kjekt at du ble inspirert av byggryn oppskriftene mine <3 Veldig koselig å høre :)) Var mye pels på Mr Sniff ja 🙂 Så koselig med venninne treff 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg