DrĂ„per………

Hei og god sĂžndag.

Det har vÊrt en kald og fin dag. Startet med regn om morgenen men den klarnet opp og  ble fint ute. 
Og da mĂ„ man ut og gĂ„ en tur – sĂ„ jeg gjekk ned til min mor og fikk med meg en tantejente som er pĂ„ besĂžk der, fra FlorĂž. Det er koselig Ă„ gĂ„ en tur og snakke litt. Hun sitter og leser til eksamener og trengte lufting mens bestemor laget lammefrikasĂš til middag. Jeg var da heldig og dumpe opp i middagen – sĂ„ det ble middag pĂ„ meg ogsĂ„, etter turen-

 


Det er godt Ă„ gĂ„ slik Ă„ smĂ„prate om alt mulig og ingenting. Denne tantejenten skal konfirmere seg til neste vĂ„r. Dette er den yngste tantejenta og den siste konfirmanten i min familie 🙂


Det er ganske vĂ„tt etter alt regnet som har kommet denne helgen, men, veldig fint nĂ„r sola titter frem 🙂 Dette er moloen i kvalsvika.

Jeg blei veldig fokusert pĂ„ “drĂ„per” pĂ„ veien hjem. Etter veldig god middag hos mor 🙂
SĂ„ da kommer det noen drĂ„pebilder her 🙂

 

DRÅPER

 

Ønsker dere en flott sÞndag der dere er <3

 

 

#sÞndag #gÄ #tur #molo #tantejente #trÊr #drÄper #regn #sol #blÄhimmel #skyer

22 kommentarer

Siste innlegg