Desemberdager.

Hei!

Da er jeg vel installert  hjemme igjen.
Har hatt noen flotte dager pÄ Østlandet.
AURSKOG.

I Aurskog bor min venninne som jeg har kjent siden vÄr karriere pÄ UllevÄl sykehus ca 1987.
Det begynner bli et godt og langt kjennskap og vennskap 🙂

Og mĂ„ jo si jeg har vĂŠrt heldig med veret ogsĂ„ 🙂

NĂ„ sitter jeg og fyrer i peisen, nyter julemusikk – tenker over dagane hjemmefra – og forbereder meg pÄ 
konsert sammen med moderen 🙂
Desemberstemninger med Elisabeth Andreassen, Ole Edvart Antonsen og Didrik Tangen Solli 🙂

 

Blir koselig det.

 

Her er et glimt av mine dager pÄ Østlandet.


Hei!
Dette er min yngste sþnn, Robert, som flyttet til Oslo i august 🙂
Vi mĂžttes her pĂ„ Steam Cafebar – som jeg liker Ă„ gĂ„ til nĂ„r jeg er i byen her 🙂
Han driver og sĂžker etter jobb – sĂ„ jeg krysser fingre for han  🙂

PĂ„ bildet stikker hunden LEON snuten sin frem 😀
Det er en Bullterrier som kusinen min passer noen dager for hennes bror og familie 🙂


Og dette er min flotte kusine, Irene, som jeg alltid mÄ treffe nÄr jeg er mot Oslotraktene.
Hun bor i BjĂžrvika.


Vi mÄtte gÄ litt i julegaten og opp mot slottet.

SÄ hadde Irene og hennes mann, Teles invitert meg pÄ middag.
Nydelig biffgryte og nydelig rĂždvin <3
MĂ„ dukke inn i Trines matblogg og finne den oppskriften Irene brukte 😀

SĂ„ er jeg tilbake pĂ„ Aurskog og vi fĂ„r en siste dag med nydelig kaldt ver, fĂžr jeg mĂ„ reise med nattbussen 🙂


Veldig fint Ă„ rusle rundt 🙂

Takk for denne gangen herlige Østlandet <3

 

Jeg var hjemme rundt 0900  i dag.
Og da lĂ„ det en pakke og ventet pĂ„ meg 🙂

Jeg hadde bestilt noe treningstþy fra GET INSPIRED – men de var tomme for alt utenom en TIGHTS 😀
Herlig med nytt treningstþy innimellom 🙂
Hyggelige ord og godteri som medfĂžlgte i pakken <3

Jeg har ikke rukket lest NOE blogg – sĂ„ jeg har en del Ă„ ta igjen fremover – og gleder meg til Ă„ lese litt.

God fredag til dere alle!!!

 

#tur #nattbuss #Aurskog #Oslo #cafĂšbar #kusiner #bullterrier #rĂždvin #treningsklĂŠr

10 kommentarer
    1. SĂ„ koselig med en liten tur, med besĂžk til bĂ„de sĂžnn, venninne og kusine. Deilig med en tur bort fra huset noen dager, og hyggelig Ă„ treffe kjente igjen. Ser ut til at du har kost deg 🙂

    2. du har virkelig kost deg ser eg,kjekt det ,og kjekk sÞnn har du ogsÄ )
      ble du fornÞgde med varen du fikk fra get inspired da ? mye fint der men mulig det har gÄtt ut veldig masse nÄ til jul

    3. Ser noen likhetstrekk mellom deg og sĂžnnen. Den vovven ser da herlig ut! Virker som om du har hatt en flott tur, og sĂ„ er det godt Ă„ komme hjem igjen ogsĂ„. Kos deg pĂ„ konsert med Moder’n….. 🙂

    4. fruensvilje: Jeg har kosa meg ja 🙂 Ja, jeg ble fornĂžyd med tightsen jeg fikk. Jeg bestillte da det var black friday – sĂ„ jeg fĂ„r bestille litt mere en annen gang 🙂

    5. Det er deilig Ä vÊre pÄ turer, og spise masse god mat. Det er godt Ä vÊre i lag med mennesker som gir mye av seg selv. Deilig Ä fÄ Þvd ogsÄ vil jeg tro::)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg