Endelig………

Ja, endelig så blei det fjelltur.

MULETUA

 

Og jeg tror det var mening jeg skulle gå da jeg gjorde 🙂
For bare se her, på bildet.
Det er jo et hjerte oppe i skyen – og da tenker jeg som så at; JA det var meningen at jeg skulle gå akkurat nå.


Ser du det lille hjertet i skyene <3


Her kan man raste litt om man det vil 🙂 
Utsikten er flott iallefall.
Rett til havs!


Det ligg tjukt uti….. 
Ser ikke til Stadt en gang 🙂


Det ser fint ut over Muletua….
Men en byge begynner nærme seg i vinden.


Jepp….
Det var litt sludd og hagl en liten periode her.


Så siger den sakte vekk og det lysner.
Det er så herlig med skyer <3


Her står hytta på Muletua og venter.
Så er det bare å komme seg ned igjen.
Dette gjorde godt!

 

Jeg fikk tlf tidlig formiddag – før fjellturen – om jeg kunne jobbe en nattevakt – til natten.
Joda, det kan jeg, også vet jeg at jeg da får fri 4. juledag 🙂
Helt greit for meg – pluss at jeg også får noe i timebank for avspasering eller utbetaling senere 🙂

Så da skal jeg slappe av og prøve sove litt nå.

Ha en flott onsdag der ute!

 

#fjelltur #skyer #hjerter #hjertesky #Muletua #vind #ute #natur #utpåturaldrisur #glede #friluftsliv

20 kommentarer

Siste innlegg