Og dagane gĂ„r….

Hei!

Vi har kommet til tirsdag.

 

Men for Ä begynne med sÞndagen, sÄ fikk jeg besÞk av min godeste venninne, Marie, og vi skulle gÄ oss en sÞndagstur. Jeg skulle videre til kirke og ha konsert med koret i en felles julekonsert med mange kor og korps, og Marie skulle pÄ middag til sin bror med familie.

Hun hadde med bursdaggave til meg og det var denne Guardian angel teen <3
Gleder meg til Ă„ prĂžve den.


Det var litt glatt pĂ„ veiene der vi gjekk – det var frost ute. Jeg kan jo bare ikke la vĂŠre Ă„ ta bilde av slike flotte oppstilte sauer heller da 🙂


I gĂ„r – mandag – var jeg pĂ„ jobb – tok en tur innom treningsstudioet – og dro hjem.
Vi hadde noe som heter FAGDAG. Og vi satt inne mye av dagen og fikk informasjon og slikt. Det var noen forkjĂžlte der
. og jeg fikk panikk for Ă„ bli smittet.
Jeg hadde kjent noe lite murring i halsen. 

Men jeg dro som sakt pÄ trening og lÞpte litt pÄ tredemÞlle og tok noe styrkeÞvelser.
FĂžlte meg grei form.
SĂ„ hadde jeg avtalt med min kjekkaste at vi skulle gĂ„ en tur om kvelden – og det gjorde vi. Jeg var da litt frostig.
Tok bilde av stjerna som lyser sÄ fint pÄ stien der vi gÄr.
PĂ„ vei hjem i bilen ble jeg skikkelig kvalm, begynte fryse og hadde det ikke noe bra.
Stoppet derfor pĂ„ MENY og handlet disse tingene nedenfor soom skal hjelpe 🙂


Jeg har hatt frostrier i hele natt
. Feber rundt 38,6 og en hals som ikke gĂ„r an Ă„ svelge uten at det er smerter deluxe 🙁

Hodepine – halsvondt – svetter og er kvalm.
Skulle egentlig  pĂ„ jobb i dag men hadde vel egentlig ikke noe der Ă„ gjĂžre
..
Det er sÄ kjedelig Ä vÊre syk



Tok og kokte meg vann, puttet en teskje honning og llitt sitron i 🙂
FÞler meg egentlig helt elending og synes vedig synd pÄ meg selv
.
Men jeg vet det gĂ„r over 😀

Ønsker dere en god tirsdag!!!

 

#hals #feber #forkjĂžling #tirsdag

22 kommentarer

Siste innlegg