Fjelltur :-)

Ja, i går planla vi fjelltur for i dag 🙂

Mine tantebarn, Alice og Tina skal snart reise tilbake til Florø – og Tina har ikke vært på Runde før, i voksen alder.
Så da var det ikke vanskelig å finne ut hvor turen skulle gå i dag.

Runde og Runde fyr.

Vi prøvde å bli flere fra familien, men vi som dro, var meg, min eldste sønn, min storebror og hans to barn.

Vi var like kreative med sprell i dag som i går.

Også hadde jeg noe annet i tankene også.
Nemlig så jeg før vi dro på tur i dag, at FRODITH hadde en fotoutfordring. Og den kan du lese mere om ved å klikke på FRODTIH.

 

RUNDE

 

Enda en herlig tur i vår natur 🙂
Dette er TOPP <3
Beste start på året !

 

#fjelltur #hiking #familie #søsken #søskenbarn #tante #onkel #hav #Runde #utsikt #turglede #sunnmøre #herøy

22 kommentarer

Siste innlegg