12.01.2016

Noen dager koker bort liksom
..

Men egentlig sÄ hadde jeg planer og de ble bare litt endret.

Jeg skulle inn pÄ EN side og titte pÄ biler og havnet tilfeldig pÄ en annen side
.hmmmmmm biler for meg.

Jeg har toyota og det er en 2002 modell og nÄ begynner det ene etter det andre Ä skje med den
.

SĂ„ da dro jeg inn til banken
.. uten papirer
.

MĂ„tte jo ha selvangivelse og lĂžnnsslipp iallefall
.

KjĂžre hjem og fĂ„ ordnet det og inn igjen og levere 🙂

Vurdering!

 

Jeg skulle egentlig gÄ en tur men datt sammen pÄ sofaen av all den kjÞringen frem og tilbake
..

Hadde meldt meg pĂ„ STEP kl 18.00 og skulle deretter rett pĂ„ KORØVING 🙂

MĂ„tte da lage meg noe fornuftig mat – for nĂ„ mĂ„ jeg erligtalt skjerpe meg



Jeg har ennÄ igjen en halv kransekake i fryseren
.. lett tilgjengelig!

Og er det noen andre som har spist av den da??

NEI!

Bare meg :-S

Ja ok – noe fornuftig til middag.

Jeg er veldig glad i wok og har ikke ferske grĂžnsaker men poser med wokgrĂžnsaker i frysen lett tilgjengelig.

GrÞnsaker har en tendens til Ä ligge for lenge av og til og mÄ kastes.

 

WOK med opphakket skinke!


Og litt ost pÄ toppen som smelter seg sammen med alt det gode <3

Jeg krydrer med litt salt og pepper – sĂ„ litt kikkoman-saus og litt sweetchili-saus.

Det blir HOT og GODT!

Jeg fikk tlf om at jeg bare kan dra Ă„ se pĂ„ bil 😀

Jippi!!!

Avslapnings pĂ„ sofaen ogsĂ„ rett pĂ„ STEP og den timen er sykt HARD. Og det er jo bra vel?! Det er jo det jeg vil  😀

Dusj og rett pÄ KORØVING.

 

SÄ er det hjem og mÄ ha litt Ä spise og da tar jeg dette:

PUFFET HVETE


Litt sukker og sĂ„ lettmelk 🙂
Mmmmmm jeg er veldig glad i dette 🙂

 

Jeg har en del treningstÞy som mÄ vaskes flere dager i uka, og det som jeg synes hjelper da, er dette vaskemiddelet.


 

Jepp.

Litt av det jeg har syslet med i dag.

Og forresten sÄ snÞr det sÄnn bittelitt ute.

Det er 2 plussgrader.

Snart ny dag og nye muligheter.

Take care sĂ„ lenge 🙂

 

#wok #grĂžnsaker #frosnegrĂžnsaker #tirsdag

21 kommentarer
    1. ja noen dager mÄ en bare ta seg selv i nakken hi hi,det ble tilslutt mye av dagen din )) og sÄ bra att du kan se pÄ bil,blir spennende for deg det.
      Middagen sÄg kjempegod ut,ikke sÄ mye som skal til alle tider.
      PS sliter du med Ä bevare grÞnnsakene dine kan du forvelle dem et minutt og fryse dem ned )) da har du lett tilgjengelig uten Ä mÄtte kaste noe

    2. Lykke til med bilhandel nĂ„r du kommer sĂ„ langt. Jeg har en 2005-modell, og har planer om Ă„ kjĂžpe en som kanskje bare er to – tre Ă„r gammel istedet. Akkurat nĂ„ er det bolig jeg mĂ„ prioritere. God og lettvint mat du laget, og kransekake DET er farlig godt, altsĂ„!!:)

    3. wow kjente eg ble rimelig sliten av alt du har rukket og nÄdd over i dag. Tilogmed laget deg middag.
      Hos meg ble det makaroni med ost og spekeskinke…..kjapt og enkelt…..
      ellers har eg vasket alle tepper og putetrekk til sofaen for julen og alt er tÞrket og lagt pÄ plass og pakket ned.NÄ er det 11 mndr til neste gang :D:D
      lykke til med bilkjþp 😀
      nattinatten <3

    4. cuskima: Hehehe joda jeg er avhengig av trening <3

      Middag var frosne grþnsaker og erdig opphakket skinke i en stekepanne med krydderier 🙂 Enkelt! Trenger lettvinte lþsninger innimellom 😀

    5. Trykket lagre fĂžr jeg var ferdig!!! Skulle si at du har gjort litt du ogsĂ„ da 🙂 Vasket tepper og putetrekk – ryddet vekk og fĂ„tt pĂ„ plass 🙂 Kjempebra!!

      Ja det blir spennende med bilkjþp 🙂

      Ha en flotters dag !

    6. karidansen: Takk for det. Jeg har samme tanken som deg. Ser etter en bil ca 2013 modell 🙂 Spennende med bolig for deg!!!

      Kransekake er livsfarlig godt og det er visst bare jeg som spiser det ogsĂ„…. hehehe bra jeg er i aktivitet!

      ha en flott dag kjekke du 😀

    7. Margrethe: Jeg er ogsĂ„ glad i wok og jeg kjĂžper en del posewok i frysedisken – ogsĂ„ blander jeg forskjellige typer i en og tilsetter som regel ferdig opphakket skinke og strĂžr ost over 🙂

      Ha en flott dag du 😀

    8. fruensvilje: Åh tusen takk for rĂ„d med grĂžnsakene 🙂

      Ja ny bil MÅ jeg ha….. mye som mĂ„ ordnes – 2002 modell og det blir dyrere for hvert Ă„r…. da er det greit Ă„ invistere i nyere modell selv om jeg mĂ„ lĂ„ne i banken. Reperasjoner er dyre greier til tider.

      Ha en flott dag! Regner med det kanskje er mere snþ hos deg enn her ute ved havet 🙂

    9. finnes ikke snÞ her )) nÄr det er snakk om grÞnnsaker sÄ har jeg en god ide til )) lÞyver du grÞnnsaker etter middag ,kokte gulrÞtter,rabbe,kÄl potet osv,del det i terninger og fyll en pose,likesÄ med pÞlser og kjÞtt,da har du en helt ferdig betasuppe i en fart en dag du har liten tid ,da koker du bare buljong og hiver oppi alle dei ferdikokte bitane rett fra fryseboksen ))

    10. ja fikk gjort litt i gÄr skal vaske litt mer klÊr i dag
      eg har tatt eg fri til fredag fordi eg fremdeesl gĂ„r og hangler…er noe dritt at det henger sĂ„ lenge i
      Nyt dagen <3

    11. birdbay: Woken var kjempegod 😀 I dag har jeg ikke sĂ„ lyst pĂ„ middag, sĂ„ det blir Ă„ tine opp boller og ta majones og fĂ„repĂžlse pĂ„ 🙂 Kanskje jeg lager noe litt senere i dag….. vi fĂ„r se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg