Dytt!

GOD MORGEN!

 

Dytt  dytt dytt!

Ja, sÄ var startskuddet gÄtt  og skrittelleren er festet pÄ hoften.

Den kollegiale dytten er satt, og vi er mange pÄ jobben som har meldt seg pÄ.

Vi mĂ„tte inndeles i tre grupper, for sĂ„ mange ville vĂŠre med 🙂

UP & GO 1,2 og 3.

 

Jeg tilhÞrer UP & GO 1 

SĂ„ her er den – telleren som skal ta meg noen tusen skritt fremover hver dag – selv om andre aktiviteter kan regnes i inne pĂ„ Dytt.

Som f,eks, Spinning, yoga, step jogging, fjelltur
.. de skrittene kommer utenom 🙂

SÄ om du er mere nysgjerrig pÄ hva DYTT er sÄ gÄ inn og les om det her pÄ 

 

DYTT.NO

 

Denne gode teen fikk jeg av min venninne i julegave. Nydelig smak av den og med sitronskiver i mmmmmmmmmmmm <3

SĂ„ fikk jeg lagt i vann byggryn i gĂ„r – kokt de og vips sĂ„ har man noe godt Ă„ spise.
Her har tatt hjemmelaget jordbÊrsylte pÄ.

Men jeg er glad i youghurt og bruker ofte det, eller frossen bér, vanilje/sitron kesam




Eller bruke byggryn i salater.

Bare Ă„ bruke kreativiteten 😀

 

Ja, dagen er godt i gang.

Det snÞr her

. kanskje jeg mÄ ut Ä mÄke?

Ja vi fĂ„r se 🙂

 

 

Ha en god dag der ute!

 

#Dytt #morgen #ordtak #skritteller #byggryn #te #aktivitet #gripdagen #dagen

16 kommentarer
    1. Margrethe: 🙂 Ja………. jeg er nok aktiv nok som det er ….. men det er veldig koselig Ă„ gjĂžre noe med kollegaer. Og jeg kommer ikke til Ă„ gjĂžre noe mere enn vanlig, MEN jeg fĂ„r ogsĂ„ et ekstra DYTT til Ă„ komme meg ut eller vĂŠre aktiv – sĂ„ dette blir gĂžy 🙂 klem <3

    2. for et flott og motiverande innlegg )) det sitter litt langt inne Ä gÄ ut i dag for hjelpes kor det har lagt ned med snÞ no,men jeg blir jo ikke bedre av Ä sitte her da ))

    3. “Dytt” er morsomt Ă„ vĂŠre med pĂ„ ja, det har jeg ogsĂ„, en gang! Veldig motiverende! 😉
      Og skritteller er jo uansett lurt, da fĂ„r man oversikt over hvor mye man har gĂ„tt! Takk for at du dyttet meg litt her nĂ„! 😉 Har en skritteller her et sted jeg ogsĂ„, tror jeg mĂ„ finne frem den igjen! 😉 Ønsker deg en nydelig dag! <3

    4. Jeg bruker noe som heter FitBit, og jeg er veldig vanskelig nÄr jeg ikke nÄr mÄlet mitt.. Jeg skal gÄ 13000 skritt om dagen, eller i lÞpet av en uke 91000 skritt. SÄ skal jeg gÄ 350 trapper osv.
      Det er en utrolig grei pÄ driver og jeg er for alt som gjÞr at bevegelse blir gÞy::)
      Du er flink-. StÄ pÄ med gode kollegaer.:)

    5. Stilig med Dytt 🙂
      Selv har jeg en gang eid en skritteller, men aldri brukt den. Jeg gĂ„r de skrittene jeg klarer, og Ăžnsker ikke Ă„ la meg stresse med Ă„ nĂ„ mĂ„l som kanskje er urealistiske de dagene jeg ikke er i form. Men jeg vet at det har gitt mye til mange, sĂ„ er en genial oppfinnelse 🙂
      Byggryn har jeg tenkt Ă„ ta i bruk, men ikke kommet sĂ„ langt enda. Men nĂ„ fikk jeg litt inspirasjon her hos deg 😀
      Lykke til med Dytt…jeg skal fĂžlge med 🙂

    6. Eva: Takk 🙂 Ja jeg har alltid sagt at jeg gĂ„r det jeg gĂ„r…… herlighet….. vĂŠre med pĂ„ slike ting… nei!
      Men sĂ„ ble det til at vi meldte oss pĂ„ pĂ„ jobben. Mange der som synes det er et tilltak Ă„ komme seg ut, og da fant vi ut at vi gĂ„r sammen 🙂 Koselige med noe kollegialt 🙂

    7. HÅper dagen din har vĂŠrt flott <3 Det DYTT-opplegget sĂ„ supert ut da 🙂 SKulle gjerne hatt en skrittteller jeg ogsĂ„ 🙂 klem til deg <3

    8. Dytt er en fin ting, spesielt om mange gĂ„r sammen. Jeg har bestandig skritteller pĂ„ meg, og er jeg nĂŠr mĂ„let en dag sĂ„ mĂ„ jeg liksom gĂ„ litt rundt i stuen fĂžr jeg legger meg – bare for Ă„ komme i mĂ„l.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg