Fredag

 

 

Ja, sÄ var det fredag igjen.

Ikke noe galt i det – er bare herlig, egentlig.

Hver dag er jo en NY dag, og vi favner den pÄ forskjellige mÄter.

 

Jeg mÄ ta med litt av gÄrsdagen.

Torsdagen og startskuddet for NyttĂ„rsmarsjen – DYTT.

Ja, det sa PANG, ogsÄ var det i gang.

Hehehe

Ja, jeg skulle vére fornþyd med mine 10 000 skritt for hver dag
..
Men noen kunne vel hvisket i þret noe om konkurranseinstinkt 😀

Jeg startet gÄrsdagen med Ä teste ut hvor langt jeg mÄtte gÄ, i bygda mi, fÞr jeg var oppe i antall skritt.
Jeg gjekk langs veien bÄde hit og dit, og opplett var det ogsÄ.
Jeg gjekk til Golleneset fyr, og der mÄtte jeg selvfÞlgelig ta noen bilder av skjell og tare og slikt.
Det ligger herlig skjellsand ved fyret, sÄ der er det fint Ä rusle.

Jeg var tidlig ute.
Traff pÄ ei anna i bygda som var ute og gjekk sin tur.
Joda, vi blei nÄ stÄende Ä smÄtrÄkke og prate i allefall over halve timen.

SĂ„ ruslet jeg meg hjem – og klokken var ikke sĂ„ mange ennĂ„. Jeg hadde da gĂ„tt 8 802 skritt!

SĂ„ sĂ„ jeg en kollega var pĂ„logget pĂ„ FB – og jammen avtalte vi ikke Ă„ gĂ„ rundt fjĂžra ved Igesundfjellet.

Og det var en fantastisk tur det. Men vi gjekk frem og tilbake samme veien, da vi egentlig bruker ha bil pÄ to plasser, for Ä slippe gÄ langs veien og slikt


Ja, og da den turen var ferdig hadde vi plusset pĂ„ 10 000 skritt – sĂ„ da var jeg oppe i over 18 000 skritt.

Ja
.. sÄnn gjekk den dagen og noen skritt til blei det.


Vi startet turen og endte turen her 🙂

OgsĂ„ til i dag – fredag.

Ja, jeg har da vÊrt pÄ spinning og styrke, tatt meg den vante runden rundt i bygda og innom moderen.
Det er sĂ„nn i DYTT at aktiviteter utenom GÅING regnes om i minutt og kan legges inn i tabellen.
YESS!

 

FÄtt i meg en gul omelett inspirert av 

MISSMOMMY

Drukket en del kaffe med melk i – og er nĂ„ klar for noen timer pĂ„ jobb 🙂

Ja
. sĂ„ fĂ„r vi se ved dagens slutt, hvor mange skritt det ble i dag 🙂

Ser at jeg er litt giret pÄ disse skritta ja   hehehe

 

Ønsker dere alle en fortsatt flott fredag !

Take care.

 

#Dyttno #nyttÄrsmarsjen #gÄ #motivasjon #natur #kvalsvik #skritteller #fredag #februar

 

14 kommentarer
    1. velkommen i klubben ,det er lett Ä bli hekta ja )) jeg prÞver jo Ä ha gode resultater hver dag,men det har stort sett blitt en tur siden vi har mye snÞ og fonnfare ,men jeg paserte 18000 jeg ogsÄ i gÄr )) er dytt slik att det legges inn pÄ data ? eller noterer dere hver dag i en bok )
      jeg har nÄ fÄtt omgjort dagane mine hos fysio til mandagane ,sÄ har jeg bading ogsÄ mandagane )) sÄ da blir den dagen fullbooket i Volda,men desverre misser jeg strikkekafeen her hjemme da (men det fÄr bare bli slik denne gang,det blir frem til sommeren )sa eg att det var et herligt bilde ))

    2. Blir sliten av tanke jeg..hihih..GĂ„r mye tur, men blir i sakte tempo, og mye stopp..SĂ„ er nok ikke i nĂŠrheten av det der! Sprek er du! Flotte bilder!

    3. SĂ„ gĂžy da, og sĂ„ flink du er. Er noe med det der konkurranseinstinktet, det dukker opp og hjelper oss til Ă„ ta i litt ekstra, og det er bra:) StĂ„ pĂ„ 🙂 Ps. nydelige bilder

    4. Skal si du har fĂ„tt “blod pĂ„ tann” nĂ„r det gjelder Ă„ samle skritt! Og det er jo det som er gĂžy, se hvor mange man klarer. GĂ„ pĂ„ videre – det ble jo fine bilder ogsĂ„ 🙂

    5. fruensvilje: Hehehhe heeeeeeeeeeeekta!!!!!!!!!! Ja vi har en side som alle som er med pĂ„ DYTT fĂžrer inn resultatene ogsĂ„ ser vi alle lag sine resultater og kan sammenligne litt 🙂 SĂ„ det er bra 🙂

      Ok sĂ„ da blir det mandager og du fĂ„r gjort begge deler – og det er greit liksom, selvom du da misser strikkekafeen en stund fremover. Det kommer til Ă„ gjĂžre deg godt med fysio og bading en periode 🙂 Bra!

      Takk og takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg