Svart

SVART

 

Ja det er dagens fargetema i FRODITH sin fotochallenge.

Og det er mitt siste bilde i serien fra fjøra, med farger, for denne gang.
Jeg har alltids bilder på lur til mine innlegg meg dikt og ordtak og fjellturer, så bilda kommer uansett 🙂

Men morsomt er det, med slike motiverende påfunn.

Fotochalleng.

En må kanskje være litt kreativ?

Lete i arkivet etter farger og bilder til dagens fargetema – eller gå ut og finne det – eller om en finner det inne.
Ja, det er spennende å se hva hver enkelt legger ut.

Om du vil lese litt mere om den dama som har fått så mange av oss til å legge ut kreative bilder i nå den 8 dagen, så gå inn på DENNE BLOGGEN og les litt. Der får du også opp alle de som er med på farge-foto-challengen.

Her er mitt bidrag siste dagen.

 

SVART

 

Et svart hardplastrør som lå der – og jeg tenkte hva som kunne bli ut av det bildet.
Joda, det ble morsomt synes jeg.
Da har alle 8 fjørebilda kommet frem.

 

Dette har vært rent morsomt – og takket være frodith har jeg fått flere bloggvenner også.
Jeg er glad!

Håper dette siste bidraget falt i smak også 🙂

 

#challenge #utfordring #fargetema #svart #foto #kreativitet #tirsdag #fjøre #hav #fantasi #rør

24 kommentarer

Siste innlegg