skritteller

Ja, dagen begynner og slutter for tiden med en skritteller 🙂

Jeg har skrevet om det fĂžr, at vi pĂ„ jobben har meldt oss pĂ„ NyttĂ„rsmarsjen 2016 – Dyttno.

Og vi er godt i gang!

Jeg mÄ da prÞve Ä gÄ minst 15 000 skritt for dagen og det har jeg klart med glans hittil.

Jeg startet med en liten runde i bygda tidlig formiddag, og da jeg kom hjem, mĂžtte Mr Sniff meg.

 


MĂ„ klatre litt oppetter meg for Ă„ vise sin glede 🙂

Jeg hadde avtale med min besteste venninne i dag, sÄ jeg dro innover og var der et par timer med god prat og kaffe.

SĂ„ var det hjemom en tur, og gĂ„ enda en tur i dag hehehehheee for jeg mĂ„ jo samle skritt 🙂

Jeg og min eldste sĂžnn skulle pĂ„ midda til moderen senere – sĂ„ jeg ville ut Ă„ gĂ„ fĂžr det.

SĂ„ da gjekk jeg mot Mulevika.
Jeg gjekk ned pÄ motsatt side av der jeg fant alle fargefoto til frodith sin challenge.
Som heter Ysteviken.

NĂ„ gjekk jeg ned til Muleviken.
Tenkte kanskje der var noe spennende Ă„ ta bilde av.

Og der var mye forskjellig der.


Speilbilde 😉


Denne har mistet all luft



 UtslÄtt

.


MÄ gÄ over en elv og der lÄ det noe gult hardplast og duppet i vannet.


Og her har vi en grĂžnn ting.
Hva det er aner jeg ikke.
Om dere husket at pĂ„ andre siden –  i Ystevika – sĂ„ lĂ„ det noe lignende som var rosa.
Jeg tok bilde av den rosa lange hardplasttingen og hadde pÄ frodith sin fargechallenge.

Og her da, pÄ motsatt side, ligger denne grÞnne tingesten
.
Merkeligste ting Ă„ finne i fjĂŠra
..


Elven vi passerer for Ă„ komme ned til Muleviken.
Mye vann i den disse dager pga store nedbĂžrsmengder.

Muleviken er badeplassen vÄr.
Om sommeren er det masse sand og vi kaller det vÄrt syden-paradis.
Det som er med sanden her, er at den forsvinner om vinteren og sÄ kommer ny sand inn til vÄren og sommeren.
Dette skjer hvert Ă„r 🙂


Man finner fred her. 


Hjerter finner jeg over alt i naturen <3


SĂ„ var vi nede hos moderen og spiste raspeball til middag.
Moderen syntes jeg mÄtte prÞve fÄ tatt et bilde av Frk Simba. 
Hun er ikke glad i Ă„ bli tatt bilder av – men her ble det jo et greit bilde av damen 🙂

Jeg har snart gÄtt mine 15 000 skritt i dag. 
Skal rusle litt rundt men ellers bare kose meg.

Ønsker dere alle en fortsatt flott onsdag der ute.

Take care!

 

#mulevika #kvalsvika #skritteller #nyttÄrsmarsjen #dyttno #blogg #etdiktomdagen #fjÞretur #fred #hav #utno #friluftsliv

 

22 kommentarer

Siste innlegg