VĂ„rtegn…

Ja, man kan lure pÄ om det er vÄren som er i anmarsj.

Det sludder og snÞr og regner om en annen

. hvite marker tidlig morgen og nÄ bare regn.

Jeg klÞr i Þynene og kjenner pÄ stemmebÄndet at noe er i luften.

Ja det spirer <3

Jeg har egentlig medisin som jeg tar Ă„ret rundt, for det er alltid noe i luften – ja juletider er slik og andre tider sĂ„nn og vĂ„ren er den vĂŠrste, men ogsĂ„ denn flotteste Ă„rstiden – den og hĂžsten 🙂

SÄ for meg er det greit, for nÄr det er pÄ det vÊrste, mÄ jeg ta allergisprÞyte.
Jeg mĂ„ alltid ta med medisiner/ta sprĂžyte fĂžr sydenturer, og fĂžlge med hvor i sesongen de er rundt om – om jeg reiser utenlands.
Sesongene er forskjellige og jeg reagerer forskjellig fra sted til sted 🙂

For et par Ă„r siden reiste jeg og en venninne til Island i juli.
Jeg hadde heldigvis med allergimedisiner/ÞyedrÄper.
Vi kjÞrte fÞrst nordover og rundt hele Island og tilbake pÄ sÞr.
De var ikke ferdig med forsommeren i nord og jeg fikk skikkelig utbrudd rundt Þynene  :-S
Hehehehe  det gjekk noen dager fÞr venninna mi sa at nÄ sÄ jeg normal ut i ansiktet igjen   hehehe

Men altsĂ„ – her pĂ„ sunnmĂžre spretter det ut skudd over alt og det tyder jo pĂ„ vĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„r <3

 


Jeg har ruslet en liten tur etter jobb i dag. 
Bare en liten i nĂŠrheten av huset mitt.
Stoppet ved denne lille elven og oppdaget et hjerte i en boble <3
Ser du det?
😀


En drÄpe klamrer seg fast.


Elven bruser.


Noe etter en sau eller 


  🙂

Det begynner bli grþnt her og der 🙂

 

Her regner det – og jeg skal snart pĂ„ Aktivsenteret pĂ„ en ZUMBA-time 🙂

 

Takk for at du var innom her.

Fortsatt god mandag til dere alle!

 

#vÄrtegn #allergi #knopper #skudd #utetid #dyttno #skritteller #mandag #februar

 

18 kommentarer
    1. Ikke greit Ă„ vĂŠre allergisk! Veldig bra at det finnes medisiner som minsker plagene!
      Fine bilder, gleder meg virkelig pÄ vÄr nÄ ja!
      Kos deg pÄ zumba, og med mandagskvelden! <3 Klem

    2. Ja vÄren er ikke bare bare for dere allergikere! Men den kommer! SÄ flotte bilder!! herlig Ä se!

    3. Fine fine fine bilder <3 SĂ„ gĂžy Ă„ hĂžre du har vĂŠrt i Island ogsĂ„, jeg og 🙂 Men synd du skulle slite med allergi pĂ„ turen da.. Jeg vil til Island igjen altsĂ„ 🙂

    4. frodith: Jeg har sÄÄÄÄÄÄÄÄ lyst tilbake til Island. Jeg vil tilbake til Vestammaeyer <3 Jeg fikk veldig sterke fÞlelser da jeg gjekk i land pÄ Vestmanna..... og dit vil jeg tilbake. Vi bodde hos ei som leide ut deler av huset og hun har vÊrt OL stjerne og vunnet mange mesterskap for Island. Hun fortalte om utbruddet den gangen de mÄtte evakuere. Sterkt Ä hÞre.

      Tuen takk!

    5. SĂ„ fint det var med elven som bruser 🙂 Og hjertet sĂ„ jeg ogsĂ„ <3
      Huff, allergi er ikke noe sÊrlig. Jeg er selv allergisk, og helÄrsmedisinert. Men ikke sÄ ille at jeg reagerer sÄ forskjellig alt etter hvor jeg er. Mer sÄnn generelt.
      Unner deg ikke det. Men du vet nĂ„ rĂ„d, og hvordan du skal forberede deg 🙂
      Ha en herlig kveld <3

    6. Allergi hĂžres ikke det minste kjekt ut. Jeg hadde 10 Ă„r ca hvor jeg ikke tĂ„lte BjĂžrk og steinfrukter, men sĂ„ plutselig var det over igjen. SĂ„ nĂ„ bare krysser jeg fingre for at det forblir sĂ„nn. Ordentlig fine bilder du tok pĂ„ den lille turen din, og tenk at snart er det vĂ„r 🙂

    7. ja det er iallefall godt att det finnes mdisiner mot plagene nÄr vÄren dukker opp )) Du fant mange flotte vÄrtegn du,deet ble vÄrtegn pÄ mitt kamera ogsÄ i dag hi hi,tror vi alle ser frem til vinteren slipper taket sÄ vÄren fÄr blomstre

    8. Det er alltid herlige bilder Ä se her nÄr man kommer innom hos deg.. Takk for det!
      VÄren er i anmarsj enkelte plasser, men her nord snÞr det igjen.. SÄ vi fÄr nok ikke se vÄren fÞr pÄ noen mnd enda vi.. Men for en glede nÄr den kommer!
      HĂ„per du slipper masse medisiner, allergi er kjipe ting..

    9. Eileen: Hei Eileen!!!
      Koselig Ă„ hĂžre fra deg 🙂 Jeg er glad du liker mine bilder og innlegg – tusen takk tilbake til deg <3
      NĂ„ har jeg ikke vĂŠrt innom hos deg pĂ„ en stund sĂ„ mĂ„ skjerpe meg!!! 🙂
      SĂ„ det snĂžr hos dere? 🙂 ja vĂ„ren titter innom av og til men det snĂžr og sludder litt her ogsĂ„ innimellom. Men solen varmer mere og mere nĂ„r den kommer frem og det er bare HERLIG!

      HĂ„per du har det bra!!
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg