ordtak16 kommentarerPosted on 01.03.2016 kl. 08:11   Annonsørinnhold Netthandelen tømmer lageret: Siste sjanse pü kvalitetsvarer med opptil 75% rabatt #ordtak #gladi #mars #vür #tirsdag #littavhvert  16 kommentarer
missmommy.blogg.no:Ja det er gode ord ĂĽ ha med đ Ănsker deg en goooooood 1 mars, kjekke missmommy <3 Reply
Ja, fin denne! đ Jeg synes at denne ogsĂĽ er veldig fin: “Ă glede noen er en glede i seg selv.” <3 Ănsker deg en magisk tirsdag. <3 Klem Reply
Unni: Ja jeg er enig med deg, Unni. Ă glede noen er en glede i seg selv!Ănsker deg en magisk tirsdag kveld <3 Reply
SĂĽ sant! Man mĂĽ selv gi, for ĂĽ fĂĽ.. đ Ha en god dag! Flotte ord!
dvergpinschere i mitt hjerte:
SĂĽ sant đ
Ănsker deg ogsĂĽ en flott 1 mars đ !!
Flotte ord:) ha en goooooood dag;)
missmommy.blogg.no:
Ja det er gode ord ĂĽ ha med đ Ănsker deg en goooooood 1 mars, kjekke missmommy <3
veldig gode ord ĂĽ ta med inn i dagen )) og ha en veldig fin dag du ogsĂĽ i dag
fruensvilje: Gode ord ja <3 I lige sĂĽ til deg, Connie đ
Herlig bilde og nydelige ord….. klem <3
Ja, fin denne! đ Jeg synes at denne ogsĂĽ er veldig fin: “Ă glede noen er en glede i seg selv.” <3
Ănsker deg en magisk tirsdag. <3 Klem
nydelig đ
Tusen takk kjĂŚre du!
Ja, det har jeg opplevd, sĂĽ det bekrefter jeg at stemmer <3
Ha en fortsatt fin dag <3
Eva: đ Ănsker deg ogsĂĽ en fortsatt fin tirsdag đ
missmommy.blogg.no: <3
cuskima: Enig <3
Unni: Ja jeg er enig med deg, Unni. Ă glede noen er en glede i seg selv!
Ănsker deg en magisk tirsdag kveld <3
Margrethe: Klem tilbake til deg <3 đ