allergi

 

Flott lys innover i fjella tidlig morgen.
9 grader pluss.

Meldte meg på spinningtime på Aktiv treningssenter i Fosnavåg til kl. 09.00.
En herlig økt der instruktøren i dag hadde forandret til “ny time” med litt tyngre bakker og flater.
Herlig musikk og god time 🙂

Mine øyne var hovne og ikke noe gode i dag, så da var det på tide å finne frem medisin som hjelper.
Kjøre innom legekontoret og få satt allergisprøyten.
Ah ….. da kan våren bare sette i for fullt. 
Jeg er klar 🙂

Etter legekontoret var jeg og moderen på gravane i Gjerdsvika og skiftet ut julekranser med påskefarger.
Så var det gjort for denne gang.

HJemme igjen var jeg utslått av allergisprøyten så jeg havnet rett og slett på sofaen.

I ettermiddag måtte jeg ta en luftetur – og fikk i samme stund tatt selfi av meg og Mr Sniff 🙂
hehehe
Han var sånn passe villig til å sitte stille 🙂


Så gjekk turen til Mulevikvegen.
Skodden har vært til og fra i hele dag 🙂
Det er jo fascinerende på et vis med skodda som kommer fykende eller sigende alt etter 🙂

Ønsker dere en flott mandag kveld!!

 

#allergi #mandag #dagen #skodde #utetid #skogskatt #selfie #vår #friluftsliv

18 kommentarer
    1. høres ut som en fin mandag ) spinning er ikke min favoritt ,men jeg måtte sist jeg var på Muritunet og må jo innrømme att en har det veldig godt med seg selv etter en slik time )
      Nå må nok medisiner til om en har allergi ja,nytter ikke å lure våren hi hi,hærlige bilder av deg og pus ) ja det var en fin dag

    2. Flotte selfier av deg og pusen <3 Og de tåkebildene var også så fine...med solen som "krangler" seg gjennom 🙂
      Allergi er ikke kjekt nei. Jeg er helårsallergiker selv...men tar tabletter og nesespray, og holder det sånn noenlunde i sjakk 🙂
      Ønsker deg en tid uten for mye ubehagelige symptomer. Og masse kos nå i vårtiden 🙂
      Klem <3

    3. Det er et slit det der med allergi..Er så glad jeg ikke har det..ser hvordan mange sliter…og du som sliter fra før, får det vel ikke bedre…:-( Det er dumt man skal ha sånne plager på en så fin tid! Godt det hjelper med kortison for deg..Ha en fortsatt god kveld! Flotte bilder

    4. Jeg reagerer på Bjørka og litt annet om våren..men ikke så ille de siste åra heldigvis ..så tar ikke sprøyte 🙂 Kule selfier med Mr. Sniff..hehe..
      Nydelige naturbilder også..:) Kos deg med kvelden…her baker mannen brød nå , så gleder meg til kveldsmaten :)))

    5. annebe: Jeg trodde det hadde roet seg for jeg reagerer på alt som knopper seg til i tidlig vår… og bjørka……. så i dag var det ganske ille når jeg våknet og da må jeg bare få tatt den sprøyta 🙂 Jeg fikk allergi for ca 10 år siden………. aldri hatt det noen år før…… men det er ikke det værste å ha… når man har medisin som funker 🙂
      Mmmm ferske brød og godt pålegg <3

      Nyt kvelden og maten 🙂

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja sånn er det……. fikk vel allergien for ca 10 år siden eller noe sånt. Bare medisinen virker…. og sprøyte tar jeg bare 1-2 ganger i året for allergi, så det er ikke det værste 🙂 hehehe
      Tusen takk og god kveld til deg også 🙂

    7. Eva: Helårs her også…… men dette er den værste tiden allikvel for da holder hverken øyedråper, nesespray eller tabletter allergien borte. Må ha sprøyte.

      Tusen takk for fin tilbakemelding <3

      Ønsker deg også en fin tid uten for mye ubehag denne årstiden 🙂 Kos deg!

      klem

    8. “Og ei kring jonsok”, he-he 🙂 Jeg har aldri sett nynorsk tekst på reseptlappen utenpå medisinen før. Det var nytt. Bra du fikk råd da, slik at du går våren trygt i møte 🙂 Ellers fine bilder. Jeg liker å ta bilder i dis / tåke, fordi bilder blir mer spennende da. Mr. Sniff er jo en staskatt, kan jeg se, og det er jo ikke unaturlig at katter ikke liker å være fotomodeller og sitte stille, he-he 🙂
      Ha en fin morgendag, god natt !!!

    9. Huff, allergi er kjedelige greier! Da er det helt supert at vi har medisiner mot det, som hjelper! 😉 <3 Håper du vil føle deg bedre! 😉 Og du, nydelige bilder av deg og Mr Sniff!
      <3 God natt klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg