Kusymra

Hei!

Ja det er sĂžndag – og jeg skal snart pĂ„ kveldsvakt 🙂

Har hatt en herlig tur til Golleneset fyr, der mÄlet mitt var Ä se om Kusymra hadde sprunget ut.

Det er grĂ„tt ute, og skodda fyker over fjellet her – og regnet kommer sĂ„nn av og til.

Men pÄ med klÊr og ut Ä gÄ.

Jeg har lĂŠrt noe nytt i dag.

PRIMULA = DEN FØRSTE OM VÅREN
(Primula er slektsnavnet til denne blomsten)

Og Kusymra er under denne beskrivelsen.

Og den var sprunget ut <3


Nydelig


Jeg er storfornĂžyd.
Her ved dette vannet er min fþrste kusymre 🙂 
Etter hvert blir det maaaange kusymrer her.
Alltid stas med den fĂžrste.


SĂ„ blir det litt andre bilder.
Som denne drÄpen som ser litt innpakket ut.


Kusymren tatt med mobilen 🙂

 


SĂ„ kom en liten regnbyge, pĂ„ vei hjemover, og da blei det et drĂ„pebilde til 🙂

 

En herlig dag sÄ langt.

Ønsker dere alle en flott sÞndag!

 

#kusymre #primula #vÄrblomst #drÄper #utetid #blogg #liveterherlig #dagen #friluftsliv

 

20 kommentarer

Siste innlegg