terapi

YSTEVIKA

 

 Det var sol og fint da jeg startet turen.

Ville rusle i fjøresteinane – og da er det fint å rusle Mulevikvegen til endes, ta til høyre og gå stien mot Ystevika.

Ved utgangen måtte jeg ta et bilde av denne flotte påskelilja. Ja for den ble plantet ut til påske, og har nettopp sprotte ut.


Fin 🙂


Rusler i Mulevikvegen. Jeg er på veg motsatt – men måtte snu meg og ta dette bildet .


Den vakre pjuskete hestehoven lager glede langs veien.


Hjerter er aldri langt unna.


Så er jeg på vei ned fra stien mot sjøen og steinane, og går meg på denne som holder så godt på dråpen sin.


Det begynner bli gult rundt om – av hestehov og denne vakre primula – Kusymra.


Jeg er nede i fjøresteinane og hopper fra stein til stein.


En annen gang jeg er her, og det er fjøre sjø, som nå, skal jeg ut på den steinen 🙂


I sjøen er det mange farger og vekster.


En flott stein med mønster i seg.

Jeg blei søvnig rett og slett, av å gå langs sjøkanten og høre bølgeskvulp.

 

video:20160406135010

Dette er terapi <3

 

 

Ønsker dere en riktig flott onsdag videre. Jeg var ikke før kommet hjem, så begynte det å regne.

Godt taimet 🙂

 

 

 

 

#terapi #ystevika #mulevikvegen #hav #fjøre #utsikt #onsdag #dråpe #primula #hestehov #kusymre #påskelilje #hjerte #dagen #friluftsliv

 

 

25 kommentarer

Siste innlegg