mat

Uten mat og drikke,
ja da duger helten ikke 🙂

 


Koker opp vann og tilsetter en oppskåren sitron og litt av en ingefærrot.
Lar det kjølne og setter i kjøleskapet.
Leskende når man er tørst.
Bruker det også som varm drikke/te 🙂
Kan også bare ha sitron i og ikke ingefær.
Når jeg merker jeg er uggen i kroppen eller vond hals, ja da strør jeg noen helpepper også i 🙂


Av og til må man ta frukt ut av frysen.


Dette er mitt godteri.
Tilsatt vaniljekesam eller lime-kesam.
Mmmmmmmmm


Grove rundstykker med gulrot i.
Alltid godt å ha i frysen – ta med på jobb eller en tur ute i naturen.


Jeg elsker gulost <3
Og paprika i ny og ne.

 

 

Dette er snerten mat når ingenting annet er planlagt.

 

Ønsker alle en flott fredag.
Nå skinner sola her – men været har vel vert så som så – med snø og regn og sol om en annen 🙂

 

 

#gulost #groverundstykker #mat #utenmatogdrikke #dugerheltenikke #vann #sitron #ingefær #frukt

 

24 kommentarer

Siste innlegg