pÄ sparket

TIL KISTEVIKA OG FORBI

PĂ„ NerlandsĂžy – Kopparstad

 


Ja, turen var ikke planlagt. 
Skulle egentlig gÄ turstien pÄ Heid, men fikk lyst pÄ en fjÞretur.
Da jeg allikevel var innom fjellet, kom jeg pĂ„ turen jeg tok for et par tre Ă„r siden 🙂

Da jeg gjekk til Kistevika og forbi.
Helt til jeg ikke kom lenger.
SĂ„ denne turen tok jeg pĂ„ sparket – mens handleposen lĂ„ i bilen og jeg hadde hverken drikke eller noe med meg.


Det er et nydelig vÄrver og klarer ikke sitte inne da.
MĂ„ ut og gjĂžre noe.
Herlig Ă„ rusle av sted og la tankene fly.
Ja, fly som Ăžrnen.
Jeg sÄ totalt fem Þrner pÄ turen i dag.


Kusymra <3


Ja, og mine hjerter pÄ min ferd.


SĂ„ er jeg fremme og kommer ikke lenger.
Vurderte Ă„ “klatre” litt videre – men det fĂ„r vĂŠre til en annen gang.
Her ute er det bare lekkert.
Øya Skorpa rett fram.
En mÄ ha bÄt for Ä komme seg dit.


Hit men ikke lenger 🙂
Jeg elsker disse stedene.
Det er lunt her og havet rett inn.
Her kan en sitte hele dagen og nyte naturen og havet.
Dette er et av mine favorittsteder heretter 🙂


Jeg rusler tilbake og da gĂ„r jeg ikke pĂ„ stien  – men langs fjĂžresteinane sĂ„ godt det er mulig.
Det er fjÞre sjÞ og veldig flott Ä gÄ.


De ligger her og venter pÄ meg disse hjertene.


Det var sÄ nydelige farger i steinane.



Dette lĂ„ sĂ„ fint i sjĂžkanten 🙂


To kjente ansikter dukker opp.



Ira og Bodil som er ute og nyter det flotte vÄrveret.


Ira er fotograf her.
HUn sendte meg liksĂ„ godt bildet og da legger jeg det ved her 🙂

 

Jeg mĂ„ hjemover – klokken er mange og jeg mĂ„ fĂ„ i meg litt mat fĂžr korĂžving.


En velsignet herlig dag ute i naturen er over – og jeg forbereder meg til korþving.

HÄper du har fÄtt nyte litt av denne vakre dagen der du er.
 

Ønsker dere alle en fortsatt flott tirsdag.

 

 

 

#pÄsparket #kistevika #nerlandsÞy #fjÞretur #skorpa #hav #blÄhimmel #selfie #fotografering #hjerter #natur #utpÄturaldrisur #sunnmÞre #glede #dagen #friluftsliv


 

20 kommentarer

Siste innlegg