hage

HAGEN MIN

 

Ja, når en først starter i hagen, så kommer man seg aldri inn igjen.
Jeg har gått til og fra i hele dag nesten.

Det kan jeg gjøre – ja – og det kan jeg gjøre – ja – og DET kan jeg gjøre!

Så blir det gjort masse 🙂

Og rådløs er jeg ikke – ser det ut til.

Ting jeg skulle ha kastet, kom i bruk bak i hagen.

 

 


Mr Sniff sjekker forholdene……….
Han er litt masete og vil ha oppmerksomhet og mjauer mens jeg styrer.


Han skal liksom gå rett foran føttene på meg………….
Han blir lei til slutt og går på altanen og legger seg.


Fin skal en være 🙂

Så har jeg handlet fiberduk og litt ekstra jord.
Da våkner Mr Sniff igjen og skal blande seg opp i ting og tang.


Det begynner komme seg.
Men – jeg ser ting jeg skulle gjort annerledes…..
Mere lettvint.
Det har jeg lært til neste år 🙂


Jeg har tatt i bruk en dørkarm – og tre gamle bildekk.
Ikke så dumt å plante noe spennende her – og her har jeg gått gjerdet inne.


Ja, som dere ser så har jeg tatt i bruk en sengegavl som har stått i garasjen klar for kasting, i maaaaaange år.
Nå passet den inn akkurat der jeg manglet noe for å stenge igjen.
Ja, så når jeg la fiberduken over de tre dekka og dørkarmen, ja da ser det nesten ut som sengen til tornerose da vel.
Ja – jeg er spent på om det i det hele tatt kommer noe her….
Om ikke, ja da har jeg gjort jobben lettere til neste år.
Da har jeg bare små justeringer og ideer om hva som skal plantes ut.

For all graving og slikt er jo unnagjort.

Har mye igjen ennå – men grovarbeidet er nesten ferdig.
Det er jo greit å få gjerdet inne alt selv om jeg synes det er finere uten gjerde……
Men det er ikke finheten det kommer an på i dette prosjektet.
Det er å få dyrket frem noe 🙂

Ja, også har jeg plommetreet som jeg må følge med på fremover 🙂

Jadda – litt frukt er kjekt å ha 🙂

 

 

 

#hage #hagenmin #planting #gjerding #såing #fiberduk #fruensvilje #hagearbeid #ideer #april

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg