spirer

HAGEN MIN

Man må ha litt oversikt over hagen.

Ja, det er ting og tang som spirer nå, og det er morro å følge med.
Jeg har klippet fra hekker og plantet andre steder for å lage kanter og små busker,
og de spirer og gror som bare det.

Her er noen bilder fra min hage.
Ja, snart  – over helgen, må plenklipperen frem!

 


Bjørka spretter ut, dag for dag.



Jeg har litt kusomrer i min hage.



Disse vakre kommer opp over alt i hagen 🙂



Kjøkkenhagen som er i emning.



Å ta en bit av denne, smaker lakris 🙂
Og den har jeg fått av en herlig dame fra Dalsfjorden.



Jeg tok med en eine fra en fjelltur for noen år tilbake – og nå vokser den som bare det.



Jeg har to Rhododendroer som ser ut til å trives.



Ja, her kommer noe spirende frem.
Gleder meg til blomster på denne!
Skal legge ut bilder om det blomstrer ja 🙂



Det jeg er aller gladest for, i min hage, er dette.
Plommetreet mitt.
Og nå er jeg spent på om det kommer blomster på, som de andre åra 🙂
Jeg skal oppdatere dere 🙂

 

#hage #spirer #planter #plommetred #rhododendro #hagenmin #blomster #jord #spirer
 

 

18 kommentarer

Siste innlegg