sesong

KLIPPE KLIPPE KLIPPE
ORDNE ORDNE ORDNE

 

Ja slik er det med hage.
Sesongen starter alltid en gang….
I mai…


Bensin pĂĽ kanna og sĂĽ er det bare ĂĽ starte.


Her er det tydelige spor i gresset langs kanten.
Her løp min shetland sheep dog – “vakker-Kira”
da hun fortsatt var hos oss.
Hun banet vei for Mr Sniff som løper samme strekket rundt huset.
Han løper dette strekket fra verandaen bak huset og rundt og hit frem om huset, i hüp
om et en av dørene üpnes om morgenen sü han kommer seg inn.


Ja, selvfølgelig.
Her må det sjekkes, at alt er som det skal være, og det står Mr Sniff ansvarlig for 😀


Men han mistet fort interessen for hele gressklipperen, da det var to skjorer i et tre
ned i høgget, og det så nesten ut som de ertet Mr Sniff litt 🙂
hehehe



Plommetreet i stadig utvikling.

Rhododendroen kommer seg.

Og jeg har forandret litt i kjøkkenhagen min.
Er meget tvilsomt at det kommer noe i år…….
Men nå har jeg begynt få det slik som jeg tenker det kan være….
Og da vet jeg litt mere til neste ĂĽr.
Det er mulig jeg i denne kassen skal plante jordbær….
Vi fĂĽr se!


Dette er blomster fra fjorĂĽrets mai-uteplanting i krukker.
PĂĽske/pinseliljer som plantes i krukker, planter jeg sĂĽ ut i hagen rundtomkring, sĂĽ kommer de opp igjen ĂĽr etter ĂĽr i hagen. Og krukkene fĂĽr nye blomster til 17.mai.
Veldig greit det 🙂

Jeg rakk ü klippe plenen, plante ut püske/pinseliljer, styre litt i kjøkkenhagen, og ta noen fotos før det evt starter med regn her.
Dagen var fin og varm fra morgenen av, men nü har det mørknet ute, og regn muligens i vente.
Noen som blir glad, alltid, for regn, det er blomster og trær og hager rundt omkring 🙂

 

 

 

#hage #gressklipper #MrSniff #püskeliljer #kjøkkenhage #klippeplen #sesong #hagenmin #rhododendro

12 kommentarer

Siste innlegg