mÄlinger

FITBIT

Ja, da har jeg fÄtt meg NY klokke.

Min eldste sþnn ville ikke ha den
..
Skal ha en annen sort eller noe, sier han.

Og da var jeg heldig og fikk denne klokken.

Den mÄler aktivitet gjennom dÞgnet.

Ikke det at jeg trenger det
..
Da jeg er veldig aktiv.
Men, det er noe med det at det er KJEKT Å HA 🙂

Interessant er det ogsÄ.
Man blir litt mere obs pÄ bevegelse gjennom dagen.

SÄ i gÄr startet jeg.
Klokken var passert 13.00 fÞr jeg var kommet til Ä fÄ den innstallert.

Men vips sÄ var jeg i gang.

Og nĂ„r kvelden kom og aktivitetsnivĂ„et hadde roet seg, sĂ„g resultatet slik ut 🙂
I svak skrift til hþgre er det som er forventet gjennom dagen 🙂
Mine resultat er til venstre 🙂

Jepsipepsi!
Meg og FITBITTEN <3

 

#fitbit #aktivitet #bevegelse #helse #puls #trening #aktivtrening

 


 

22 kommentarer

Siste innlegg