3 dager til ende

1 ÅR PÅ BLOGG!

Ja, da mÄ man vel feire TRE dager til endes?!

😀

 

Jeg har i de foregÄende innleggene linket til de fÞrste innleggene jeg hadde her pÄ bloggen.
SĂ„ i dag linker jeg til innlegg nr 3 som kom den 29. mai 2015.

Det diktet heter MEG, og om du klikker pÄ bildet under, sÄ kommer det opp.

 

 

Det betyr sÄ mye for meg Ä kunne sette mine dikt pÄ trykk, enten her pÄ bloggen eller andre steder.
Jeg har av og til mine dikt med bilder i lokalavisa, og det er morsomt, nÄr man har vennet seg til at navnet stÄr publisert der.
Jeg har fÄtt bare gode tilbakemeldinger for det jeg offentliggjÞr, og er glad for det.
Ja, jeg er takknemlig 🙂

 

NĂ„ har jeg feiret meg selv og bloggen i 3 dager til ende 🙂
Jeg er glad for Ă„ vĂŠre her og glad for dere alle som er innom her og alle mine bloggvenner.

StÄ dere vel!

 

 

#3dagertilende #minedikt #etdiktomdagen #stÄdegvel #Meg #blogg.no #fotografering #foto #link #1ÄrpÄblogg #littavhvert

18 kommentarer

Siste innlegg