østover

Hei!

Da har jeg vært i Aurskog nesten en hel uke 🙂

Bestemte meg for å kjøre selv, og turen skulle gå over Strynefjellet.


Fortsatt snø her i fjellet, men den forsvinner litt hver dag 🙂

Ja, fotografering, selvfølgelig.
#selfie

Jeg var fremme ut på kvelden, i Aurskog, hos min gode venninne igjennom 30 år <3
Familien tok i mot meg og jeg fikk plass i “verkstedet” til Glenn, mannen til Laila.
Ja, så jeg fikk min egen leilighet må skjønne 🙂
Ja, for det skulle komme flere gjester, de nærmeste dagene, til feiring av konfirmanten, Margrethe Louise, på søndagen.

Min yngste sønn, Robert, bor i Oslo, så mandagen (i går) hadde vi planlagt å besøke ham.
Men først måtte vi få overstått konfirmasjonen.
Jeg foreslo at vi kunne dra innover til Oslo på lørdagen, men nei, det passet ikke for Laila.
Så mandag ble bestemt.

Vi ordnet og styrte på disse dagene og lørdagen kom med enda en dag med sol og varme.
Vi ventet svensker som er Glenn sin familie, og det skulle grilles på kvelden.
Konfirmanten måtte plutselig gå med søpla og ble borte lenge, og så sier mannen til Laila at; ja det er visst flere som får besøk i dag ja……….

Og der kom Robert gående sammen med konfirmanten!!!
Jeg har ikke sett Robert (minstegutten min) siden jul………. og dette hadde de holdt hemmelig for meg altså!!
Rørt til tårer ………..

Han var også invitert i konfirmasjonen uten at jeg visste noe om det 🙂

Vi hadde en kjekk kveld med mye god mat og drikke.

Så var den store dagen her.

 

MARGRETHE LOUISE SIN KONFIRMASJON
5. JUNI 2016

 

SONY DSC
Konfirmanten 🙂


SONY DSC
Mi gode venninne og mor til konfirmanten, Laila <3


SONY DSC
Konfirmanten og min sønn.


SONY DSC
Lillesøsteren til konfirmanten, Ingeborg <3


SONY DSC
Fantastisk bestilt hjemmelaget kake til konfirmanten!



Mor og sønn 😀

 

En herlig dag var over.
Konfirmanten og alle var fornøyde.

Mandag (i går) var vi allikevel til Oslo og besøkte Robert.
Laila måtte få se leiligheten han leiger med kompiser.
Så var vi på Egon og spiste mat.
Og en tur innom slottet ble det også 😀

En herlig uke på østlandet er over.
I kveld kom jeg hjem og skodda lå ned i fjella 😀

 

 

#østover #kjørebil #konfirmasjon #strynefjellet #fotografering #milettermil #påbesøk #venninnergjennom30år #godprat #overraskelser #dagen 

19 kommentarer

Siste innlegg